انتشار الگو‌های اولین تبلت منعطف مایکروسافت +تصاویر

به تازگی چند الگوی جدید از Centaurus، تبلت منعطف مایکروسافت، منتشر شده است که علاوه بر ارائه اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه، وجود لولای درون آن را تائید می‌کند.

انتشار الگو‌های Centaurus، تبلت منعطف مایکروسافت +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در تاریخ ۲ اکتبر، مایکروسافت رویداد بعدی Surface خود را برگزار می‌کند و گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که این غول نرم افزاری از یک دستگاه منعطف دارای ویندوز ۱۰ با دو صفحه نمایش رونمایی خواهد کرد.

دستگاه منعطف آندرومدا را که سال گذشته در پتنت‌ها الگو‌های مختلف ارائه شده را که به یاد دارید؟ طبق گزارش‌ها، مایکروسافت تابستان گذشته این پروژه را به حالت آماده باش قرار داد و این آخرین موردی بود که ما در ماه مارس هنگام انتشار الگوی جدید مربوط به این پروژه، از آن شنیدیم. الگوی جدید این گوشی تاشو نشان می‌دهد که صفحه نمایش‌های این گوشی می‌توانند تا ۳۶۰ درجه باز شوند.

انتشار الگو‌های Centaurus، تبلت منعطف مایکروسافت +تصاویر

امروز یکی از خبرگزاری‌های آلمانی درباره الگو‌های جدیدی از آمریکا که توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) منتشر شده‌اند و به این گوشی جدید منعطف مایکروسافت ارتباط دارند، اطلاعاتی را منتشر کرد. یکی از این الگو‌ها بار دیگر لولای موجود در این گوشی را به نمایش گذاشته است. به همین دلیل ما متوجه می‌شویم که صفحه نمایش‌های این گوشی توانایی چرخش ۳۶۰ درجه دارند و می‌توان آن‌ها در حالت‌های مختلفی قرار داد. آندروما می‌تواند پنج موقعیت مختلف به کاربر ارائه دهد، از این حالت‌ها می‌توان به بسته، مقعر، محدب، چادر (Tent) و کامل اشاره کرد. همچنین بسته به جهت گیری صفحه نمایش ها، برنامه‌های خاصی روی دستگاه اجرا می‌شوند.

انتشار الگو‌های Centaurus، تبلت منعطف مایکروسافت +تصاویر

برای مثال در حالت چادر ساعت هشدار فعال می‌شود و این در حالی است که در حالت محدب یکی از صفحه‌های نمایش می‌تواند به کیبورد تبدیل شده تا ظاهر گوشی چیزی شبیه لپ تاپ شود. در الگوی دوم، اما استفاده از آهنربا در بخش‌های مختلف گوشی به چشم می‌خورد. احتمالا این آهنربا‌ها برای فناوری است که به تبلت کمک می‌کند که موقعیت این دو صفحه را متوجه شود.انتشار الگو‌های Centaurus، تبلت منعطف مایکروسافت +تصاویر

این دستگاه منعطف جدید مایکروسافت با کد "Centaurus" معرفی می‌شود. بر خلاف آندروما که به نظر می‌رسید یک گوشی تبدیل شوند به تبلت بود، این دستگاه جدید یک تبلت است که شباهت زیادی به سری Slate این شرکت با گوشه‌های گرد دارد. دستگاه Centaurus ظاهراً نسخه پتلفرم چندگانه ویندوز با نام Windows Core OS را اجرا می‌کند.

مایکروسافت در رویداد ۲ اکتبر می‌خواهد تبلت مایکروسافت Surface Pro 7 را به همراه سایر دستگاه‌های جدید Surface معرفی کند. همچنین چند روز پیش، برخی از مشخصات شایعه شده برای نسخه بعدی اسکای پریمیوم ویندوز شرکت را در فضای مجازی منتشر شد.

انتهای پیام/

الگو تبلت منعطف مایکروسافت

برچسب ها: فناوری ، مایکروسافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار