اتمام حجت رئیس قوه قضاییه با رشوه‌گیران و دست‌اندازان به بیت‌المال؛

رئیسی: قبل از آنکه به سراغتان بیاییم، اموال بیت المال را پس دهید

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: کسانی که به حقوق مردم دست اندازی کرده‌اند، قبل از آن که دستگاه قضایی سراغ آن‌ها بیاید، خودشان اموال را پس دهند.

اتمام حجت رئیس قوه قضاییه با رشوه گیران و دست اندازان به بیت المال/ «قبل از آن که به سراغتان بیاییم، اموال را پس دهید»به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، تصریح کرد: همه مظاهر عالی انسانی بر تابلوی عاشورا نقش بسته است. انسانیت، شجاعت، شهامت، ایستادگی در راه هدف، عبودیت و بندگی، ایمان، جهاد، شهادت، صبر، توکل، بصیرت، معرفت، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، عدالت، برادری، گره گشایی از زندگی مردم، اقامه صلوه، ایتای زکات، امر به معروف و نهی از منکر، از جمله مهم‌ترین درس‌های عاشورا برای همه نسل‌ها و عصرهاست.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه عاشورا یک حادثه زودگذر نبوده و امروز باید در متن زندگی انسان معاصر باشد، افزود: از جلوه‌های مهم عاشورا، امید در زندگی است؛ لذا کسانی که از تبهکاری، فساد، استکبار و ظلم به ستوه آمده اند، با ابتنا به عاشورا می‌توانند با امید زندگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به کلید زدن پروژه ناامیدسازی مردم توسط دشمن از مدت‌ها قبل، تاکید کرد: بی تردید مردم عاشورایی ما مأیوس نخواهند شد. پرچمی که مقام معظم رهبری برداشته اند، پرچم مقاومت و مبارزه با فساد است. بنده نیز یک طلبه و سرباز هستم و ملت بزرگ، مخلص و متدین، پای کار هستند. دولت، مجلس، نهاد‌ها و رسانه‌ها می‌دانند که گسترش فساد موجب ناامیدی و مبارزه با فساد موجب امیدواری در جامعه است. به حمدالله با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه، تا امروز قلب پروژه دشمن از کار افتاده و مردم بیش از همیشه امیدوار به آینده نظام و کشور هستند. ادامه این روند نیز تلاش همگان را می‌طلبد.

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه در مبارزه با فساد باید از افراط و تفریط پرهیز کرد، یادآور شد: هم بی عملی و هم انگشت اتهام بی سند به سمت کسی گرفتن، هر دو به روند مبارزه با فساد ضربه می‌زند. نباید کسانی خواسته یا ناخواسته امری غیر مستند را در فضای مجازی یا حقیقی به کسی نسبت دهند. اگر سندی وجود دارد باید به دستگاه قضایی ارائه شود، زیرا اتهام زنی در فضای حقیقی و مجازی، موجب سلب امنیت روانی و اخلاقی از جامعه می‌شود و باید این موضوع به دقت کنترل شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه دلسوزان نظام باید مستند سخن بگویند، اظهار کرد: دستگاه قضایی به هیچ عنوان ظلم به هیچکس را روا نمی‌داند. ما معتقدیم در عین قاطعیت باید عادلانه و بر اساس آنچه که منطبق با حق و عدل است، برخورد کنیم، زیرا به اعتقاد ما چنین برخوردی است که می‌تواند امید‌ها را در جامعه افزون کند.

رئیس قوه قضاییه همچنین به کسانی که به هر دلیل دچار هوای نفس شده و با اخذ رشوه و پورسانت، ارتکاب اختلاس یا کسب درآمد از محلی که مشروع نبوده است به بیت المال دست اندازی کرده‌اند، توصیه اکید کرد که پیش از ورود قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده آنان، خودشان این اموال را به مردم بازگردانند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: دستگاه قضایی همچنین خود را موظف می‌داند که برای امیدآفرینی و برخورد با عناصر فاسد، از همه خدمتگزاران عرصه اقتصاد، کارآفرینان، سرمایه گذاران و مدیرانی که با جسارت، خلاقیت و شجاعت، تحریم‌ها را دور می‌زنند و اجازه نمی‌دهند خللی در زندگی مردم ایجاد شود، حمایت جدی کند.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سامانه اموال مسئولان فعال شده است، افزود: اگر کسانی به هر نحو گزارشی درباره زد و بندها، حیف و میل بیت المال، تخلف و تعدی به حقوق مردم دارند، باید آن را به دستگاه‌های مسئول اعلام کنند و دستگاه‌ها نیز باید اقدام کنند، زیرا اقدام از ناحیه سه قوه و نهاد‌ها می‌تواند برای مردم اطمینان بخش باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین یکی از مهمترین پیام‌های عاشورا و نهضت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر دانست و تاکید کرد: باید روحیه و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود و هر جا خلاف قانون، بی عدالتی و بی نظمی مشاهده شد، همگی باید نسبت به آن حساسیت داشته باشند. مساله امر به معروف و نهی از منکر از اصول مهمه‌ای است که براساس روایات، همه اصول به این فریضه وابسته است و اگر این فرهنگ زنده باشد، جامعه نیز زنده می‌ماند.

رئیس قوه قضاییه یادآور شد: ۴۰ سال قبل، انکر منکرات نظام ستمشاهی بود و امروز، اعرف معروف‌ها نظام جمهوری اسلامی است که حفظ این نظام منوط به صیانت از آن در برابر فساد و دشمنی هاست و این نیز در پرتو امر به معروف و نهی از منکر و همچنین مقاومت و ایستادگی به دست می‌آید.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها به پایان راه رسیده و دنبال مذاکره‌اند، تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی بار‌ها اعلام کرده که گشایش اقتصادی و برداشتن تحریم‌ها، مقدمه هر گونه مذاکره است، نه نتیجه آن. مردم بزرگ ایران نیز با این تحریم‌ها و فشار‌ها عقب نشینی نخواهند کرد و امروز باید اروپا و آمریکا در عمل اقدام به برداشتن تحریم و گشایش‌های اقتصادی کنند.

رئیس قوه قضاییه در پایان با اشاره به موضوع کشمیر، از همه مسئولان حقوقی و قضایی جهان خواست که اجازه ندهند حقوق مردم کشمیر ضایع شود و همچنین هند و پاکستان را به پاسداشت حقوق حقه مردم این منطقه دعوت کرد.

براساس این گزارش، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شهریاری رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه به بیان نکاتی درباره سامانه اطلاعات دارایی مسئولان پرداخت و از تهیه دستورالعملی در این زمینه خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور نیز از مختومه کردن ۷۰۰ پرونده مربوط به ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری خبر داد.

همچنین خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: جزایر کیش و قشم از نظر ثبتی مشکلاتی دارند که برای حل آن‌ها باید چاره‌اندیشی شود.

سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز به بروز مشکلی در خصوص اردوگاه شهید باهنر اشاره کرد و گفت: دولت برای این اردوگاه وام گرفته و به دلیل عدم بازپرداخت، مشکلاتی در این زمینه به وجود آمده است که باید رفع شود.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور نیز به شکایات مردم از دفاتر خدمات قضایی خبر داد و بر لزوم نظارت بیشتر بر این دفاتر تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موحد دادستان انتظامی قضات نیز از تردید در صلاحیت ۱۷ قاضی در استان‌های کرمانشاه و کردستان خبر داد و اتهامات منتسب به این افراد را عمدتا مالی و در برخی موارد نیز مواد مخدری عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نصرت الله درزی
۱۶:۲۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام جناب اقای رئیسی خواستم بدانید که چرا آگاهی رویان از متهم برگه سفید امضا گرفته که هرچیزی که دلش خواست برای برادرم نوشت قازی دادسرا شهرستان نور دادیاری3بدون اینکه متهم را بخواهد در غیاب حکم قطعی صادر کردکه من رفتم پیش دادستان گفت ما پرونده باز داریم کاری که نکرده باشد به پرونده اضافه می کنیم برادر من هیچ سابقه ای نداره الان دو سال زندان محکوم شدچند شاکی به پرونده اضافه کردند من از آگاهی رویان واز قاضی و دادستان شهرستان نور شکایت دارم.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۰۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
تمامی اختلاسگرا با روابط رفتن سرکار
Iran (Islamic Republic of)
جواد محمدزاداعظمی
۱۰:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
انشالله بحول قوه الهی بلاخره خداوند متعال نعمت ابراهیم بت شکن را دوباره به ملت مطلوم ایران فرستاده توسط رهبر معظم انقلاب
خداوند متعال پشت. وپناهش باشه
منکه بعداز 60 سال کا کر دن دراثرپارتی بازی ورشوه دادن طرف مقابلم در دادگاه‌ها زمین گیر شده ام ونمیدانم درد دلم را پیش کدوم مقام محترم بگویم چون طرفم هم پولداره وهم پارتی‌های بانفوذ درقوه قضائیه دارد لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
بایدتدابیری اندیشه شود اینکه مدیری رادستگیر کردید زندانی کردید برای مردم چه سودی دارد آیااموال بیت المال برگرداننده میشود آیامدیر خاطي ازکاردولتی اخراج میشودتاآخرعمر آیامفسدومسفدانی که زندانی میکنید ۸۰میلیون شاکی ایرانی چطوررضایت آزادی به مجرم میدهید بعضا خیلی جاها مجرمیت افراداثبات شده است ازاین اداره اخراج ودروزارتخانه دیگر باسمت بالاتری مشغول شده
مجرم دولتی وقتی جرمش اثبات میشه دردادگاه نه زندان نه انفصال خدمات دولتی بلکه شناسنامه ایرانی این مجرم باطل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
جناب اقای رییسی عزیز لطفا (( رشوه بگیران قرارداد )) را هم که پول بیت المال را برده اند محاکمه بفرمایید . باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام آقای رئیسی دستتان درد نکنه را دستگیر کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۲:۰۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
تبارک الله به ابراهیم بت شکن زمانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
درود بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
افشای مفسدان یک کار انقلابی واقعی است. اگر آقای رئیسی این روند را ادامه دهند تأثیری مانند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بر کشور خواهد داشت و به انقلاب اسلامی سال 57 جان دوباره ای خواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۰:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا حفظش کنه .
Iran (Islamic Republic of)
شام
۰۹:۴۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
بسمه تعالی
یارب العالمین به حق امیرالموءمنین قسمت می دهیم برای سیدبزرگوار(رئیسی)وامثالهم عافیت کامل عنایت فرما ویاریش فرمادراسرع وقت حق وحقوق مظلومان رااززالوصفتان بستاند.
-
مهدی
۰۸:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
باآرزوی قبولی طاعات وعبادات.وهمچنین آرزوی موفقیت برای دلسوزان نظام مخصوصا آقای رئیسی.
امیدوارم این رویکرد درشهرهای کوچک هم مثل ..درخراسان شمالی ...اتفاق بیفته..نظارتی براموال مسولین مثل شوراها بشه.که متاسفانه برخی باپول و ووو.........شورا شدن وام هایی که به جهادکشاورزی مانند وام زعفران ....تعلق گرفته بررسی شود به نام چه کسانی وبه کام چه کسانی شده. وامهای که به بیمه کشاورزان تعلق گرفته ..پیمان کارانی که باسن کم وبا انتساب صاحب پول وقدرت شده ..امیدوارم دراین شهرها کسانی هم که دلسوزانه خدمت می کنند را هم به مردم معرفی ویا تشویق شوند..یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خداوند کمکشون کنه . ریشه کن کردن فساد کار سختی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
آقای رییسی از کارمندانی که با رانت و پارتی جذب شده اند و بدهکار و وامدار عامل یا رابط استخدامشون هستند انتظار معجزه و پاکدستی نمی توان داشت بالاخره این کارمندان رانتی بدهکارند و باید بدهی خود را پس دهند . حال جایی کم هزینه تر و کم خرج تر از بیت المال می توانند پیدا کنند تا بدهی خود را پس دهند ، ما مردم فکر نمی کنیم راهی بجز آنرا پیدا کنند
جناب رئیسی اولین قدم اصلاح و پاکسازی جامعه از فساد به عدم وجود فساد و رانت و سفارش در استخدامها بر می گردد ،
جناب رییس من کارمند رسمی دولت هستم هر وقت دستوری خلاف قانون و به ضرر مردم صادر می شد مقاومت می کردم و ترسی نداشتم چرا که هرگاه می خواستند الکی برای مشکل ایجاد کنند من با قاطعیت استخدام غیر قانونیشان را به آنها گوش زد می کردم و می گفتم خلافتان را با دستورها غیر قانونی و ضد مردمی بیشتر نکنید و من به صدا و سیما و رسانه های دیگر نی کشانم فساد شما مفسدان را چرا که من چیزی برای از دست دادن ندارم و شما بازنده اصلی هستید و همین سبب می شد که دستور خلاف قانون به من ندهند و من بتوان از حقوق شهروندی همشهریانم صیانت کنم
Iran (Islamic Republic of)
خسرو
۰۷:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
درود و سلام بر آقای رئیسی که یک تنه خط بطلان کشید بر ضرب المثلِ: با یک گل بهار نمیشه!
امیدوارم هر کسی در هر مسوولیتی که هست به این مرد خدایی کمک کنه که ان شاءالله به زودی مفسدین و اخلالگران را مجازات کنه و کشور رو به پیشرفت و آبادانی در خور شانِ ملت عزیز برسانه
رهبر عزیز متشکرم از انتصاب به موقع آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
همه ترسیدند الان صف کشیدن برای پس دادن خنده داره آقای رئیسی این چه حرفی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
شک نکن ترسیدن شوخی نیست پای زندگیشوت در میانه انشاءالله بزودی اشد مجازات در موردشون اجرا میشه
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۱:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
آقای رئیسی هم اموال را ازشون بگیرید هم مجازاتشان کنید هرکس که هستند
تا درس عبرتی برای دیگران شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
آقای رییسی دانه درشتها در اولویت باشن. ملت خسته شده. درود به شرفتان
United States of America
فرناز سماک امانی
۰۰:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
من از ساری زنگ میزنم متاسفانه پارتی بازی تو دادکاههای ساری زیاد من همسرم جانباز ولی جز خدا کسی نداریم بانک بدهکاریم دادگاه اعسار دادم ولی شعبه دوم حقوقی بیست میلون برام هفت میلون پیش زده با هفتصد ماهیانه در صورتی که من تمام حقوق بدهکارم شوهرم بیمار کمکم کنید به قاضی تزکر بدین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
درود و سلام بررییسی مبارز دو پشنهادخدمت شما دارم صحت در قوه قضایه (پوست اندازی)دو اعلام شماره رند که مردم دسترسی به همکاری با قوه قضائیه جهت برخورد با مفسدین
Canada
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
باید قشر نخبگان بجای این فسیل های خلاف و اختلاس گر بیاید .همو لو نمیدهند .چونکه باهم خورده اند .همشون دست خبیثی در اختلاس .حقوق نجومی دارند
Canada
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
کانال معاند من و تو و بی بی سی مردم را ترساند که به شما رای ندهند .گفته بودند .شما قراره پیاده رو ها برای زن و مرد ها جدا کنید .از عدالت شما ترسیده بودند .ترا بخدا حقوق های نجومی را از حلقون شون در بیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
واقعا
Canada
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
جناب رییسی عدم شفاف سازی باعث اختلاس .حقوق نجومی و عیره شده .اول باید روزنامه نگاران با پشتبانی خدا .ملت و شما بتوانند این دجالهای با ماسک و بزک را افشا کنند و بهشون جایزه صداقت و وجدان کاری داده شود .به تمام دست اندرکاران دستگاه دورع سنج وصل کنید .از خدا که نمیترسند .شاید از دستگاه بترسند
Canada
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
شماره تلفن .ایمیل وووو به ملت اعلام کنید .تا اطلاعات در مورد داعشی اقتصادی را به شما برسانند و جایزه بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
مرد خدااحسنت
Canada
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
جناب رییسی .قراره در قطر جایزه به بهترین کشف فساد مالی با کمک مالزی به اشخاصی که مچ داعشی اقتصادی را رو کنند .داده بشه .
ایکاش شما هم همینکار را کنید .به روزنامه نگاران با اخلاق و دین که پته دزدان را افشا میکنند .جایزه و از جان شون حمایت کنید .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۱۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
آقا احسنت.آقا یک نگاهی هم به رشوه خواران گمرک بکنید.مخصوصا گمرک( بازرگان ).کارمندساده دوسال ریاستش نگذشته.ملک ۲و۵میلیاردی معامله میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
سیدبزرگوارخداپشت پناهت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
چرا همه قوانین باید طوری نوشته شود که به نفع اتاق صنایع و معادن باشد ؟ ایا امکانش نیست قوانین طوری نوشته شود که کارگران و زیردستان هم مشکل مادی نداشته باشند و یا مشکل مالی کمی داشته باشند و بیشتر به بهره وری فکر کنند تا سگ دو زدن برای پول دراوردن ؟ یعنی ایا نیاز یک کارگر و سو استفاده از این نیاز مادی طوری باشد که در یک سو کارخانه داران و سرمایه دارانی باشند که دغدغه شان سود بیشتر و پول بیشتر باشد و تسهیل راه پول دراوردن به نفع انان و دریغ از یک پاپاسی پول که به کارگر تعلق بگیرد و کارگر در سر سال باید منتظر اخراج باشد و یا مثلا حداکثر ۳۰ درصد افزایش حقوق، تازه اگر بدهند و دبه درنیاورند و در سوی دیگر کارفرما و سهامداری که ارزش سهامش دو برابر یا حتی بیشتر شده یعنی دویست درصد سود در مقابل ۳۰ درصد سود یعنی منفعت یک نفر مقدم بر هزارکارگر باشه؟ و از طرفی کارگری که مالیاتش سرماه قبل تعلق حقوق ازش کم بشه ولی کارفرما با عدد سازی و امار سازی از زیر بار مالیات در بره؟ عدالت در مملکت اسلامی کی قراره اجرا بشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
مدافعه
۲۲:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
درودخدا برسید بزرگوار .درود خدا بر پسر فاطمه ص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
آقای رئیسی هر کی در هر پستی حق مردمو خورده و باعث نابسامانی شده به اشد مجازات برسون.. خصوصا خودروسازها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
زنده باد رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
الحق که از نسل آل علی هستی
و هرکس با ال علی در افتاد
ور افتاد
Iran (Islamic Republic of)
بویر احمد
۲۱:۵۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید حدمت ایت اله رئیسی و همراهانشون لطف کنید به تخلفات مالی موجود در اموزش و پرورش بالاخص مدارس هم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
کاظمی
۲۱:۴۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
درود فراوان خدمت آقای رئیسی چطور باید بصورت خصوصی پیام در مورد یه پرونده که در حق ما ناحقی شده بفرستیم خدمت آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۲۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
باسلام:
بی کفایتی مدیران تاکنون باعث گردیده فقروتنگدستی قشرعظیمی ازجامعه رافرابگیردواگذاریهای فامیلی اموال بیت المال به نام خصوصی سازی به کام دوستان وآشنایان سم مهلکی است که جامعه راازنظر اقتصادی ودرنتیجه ی آن فرهنگی واجنماعی دچاربحران کرده وناامیدی را افزایش داده است انشاا...باحضورسردارعدالتخواه جناب رییسی امیدواری مردم روزبروزافزایش یابد.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۰:۴۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
لطفا به داد بازنشسته ها و همه کارگرانی که طرف حسابشون تامین اجتماعی هست برسید.

واقعا کارگری که 30 سال کار میکنه حقوقی در طول سی سال بهش نمیدن بعد از بازنشستگی هم همینطور.
خدمات درمانی هم گرونه با دفترچه های تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا به همراهت
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا رئیسی را حفظ کنند
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۹:۵۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
آقای ریئسی باید به سراغشان بروید با مشت پولادین. امیدوارم هر چه زودتر مردم با شروع این مبارزه تغییر را در بازار و سفره هایشان احساس کنند. خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
شروین
۱۹:۴۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
دستتون درد نکنه آقای رییسى با اقدامات شفاف و عادلانه تون.انگار تا قبل از شما قوه قضاییه نداشتیم .شما با اقدامات ارزشمندتون به اون 24 میلیون نفر نشون دادید که اشتباه مى کردن و گول شایعات پوچ رو خوردن و به شما راى ندادن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
برای سلامتی آقای رئیسی صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۰:۲۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
اللهم صل علی محمد محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین آبادی
۱۸:۵۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
آقای رئیسی هرکدوم از اون اختلاس گرها که در آمریکا و کانادا هم هستن کاری کنین تا تحویلشون بدن تا پول مردم ایران پس بدن چرا باید آمریکا و کانادا محل امنی برای دزدان بیت المال ایران باشه
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
۱۸:۴۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
احسنت احسنت احسنت ...
Sweden
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
با سلام!جناب رئیسی کسی ویلای میلیاردی در کوه و جنگل و رودخانه ساخته و اصل کارش با رشوه کلان بوده دیگر چه مدرک جرمی از این واضح تر؟؟؟؟!!!بعد سئوال اینجاست ک این همه پول از کجا اورده ؟پول بیت الامال نبوده ؟؟؟!!!جرمش قطع دست و شلاق و زندان ابد و جبران خسارت ب طبیعت میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
اول از رئیسان قوه قضائیه که در استانها گذاشته شروع کنه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی
۱۸:۳۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
پیغام من رو به حضرت آيت الله ريسی برسانید. همین راه رو با قدرت ادامه بده. مردم قدردان شما و دعاگو ی شما هستند . خواهشا به استان خوزستان (دزفول) تشریف بیاورید. اینجا سهم الارث معنا ندارد اسناد ثبتی اعتبار خودش را از دست داده و استعلامهای اداره ثبت مخدوش و گویای بی تعهدی ماموران ثبتی وغیره مستند است.برخی شعب خودش سازمانی با تعاریف خود را دارد.

بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
درود و دوصد بدرود بر اقای رئیسی لطفا زودتر از همه سراغ خودرو سازان برو.....
Iran (Islamic Republic of)
رضا افراش
۱۸:۲۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا نگهدارت ای مرد خدا به داد فرهنگیان بازنشسته برس که بانک سرمایه حق ما را خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
متاسفم این بانک سرمایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدایا این سید عزیز را خودت همراه باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
قربون زبونت اقای رئیسی خیلی وقته منتظر چنین بت شکنی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
خ
۱۷:۵۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سید آرش
۱۷:۴۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
درود بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۴۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
با عرض خسته نباشید لطفا شماره اعلامی که مردم مفسدان یا احتکاران را اعلام کنند از شبکه خبر هر روز زیر نویس شود
Iran (Islamic Republic of)
بلبل
۱۷:۴۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
یک گروه تخصصی مالی تشکیل دهید وسیستمهای مالی که مسیرهای منتهی به اختلاس ورشوه و.... منجر میشود شناسایی و مسیرهای درست و بجایی و یا حداقل کم ریسکتری را انتخاب کنند تا فساد بصورت تشکیلاتی وسازمانی از بین برود.ممنون جناب آقای رئیسی عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
دوستت دارم آقای رییسی امید را دردل هایمان زنده کردی خداوند نگهدار شماباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا حفظت کنه -مفاسد به لرزه افتادن -قانون باش مملکت سرسامان میگیره و کسی جرات نمیکنه خلاف کنه-متاسفم برای بعضی از نماینده های مجلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
ایکاش یه سری به پرونده های وام های بانک میزد و میدید که چطور مردم رو اذیت میکنن. چطور میشه بهش اطلاع داد آیا کسی میدونه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فداییان سید علی
۱۷:۲۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
رئیسی بت شکن بت فسادو بشکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام و درود بر آقای رئیسی بزرگوار.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۱۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
ب حق جدت خدا حفظت کنه برا این کشور
Iran (Islamic Republic of)
جواد پورشریعتی
۱۶:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام و درود بر آقای رئیسی بزگوار.
Iran (Islamic Republic of)
خادم
۱۶:۵۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
لطفا خیلی سریع درخواستم را از آقای رئیسی اعلام فرمایید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۶:۵۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
با تشکر از تلاش ها و پیگیری های جناب آقای رئیسی ، خواهشمندم در باره ی مواردی که مردم و کارمندان دولت هم از بیت المال طلبی دارند هم تاکید فرمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
ازآقای رییسی خواهشمندیم ازادرات استان وشهرستانهای استان بوشهر تحقیق وتفحص نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۴۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا حفظت کنه آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
باید از بالا شروع کنی تا پایینی ها حواسشان را جمع کنند
اول از رانت خاوری شروع کنید
Switzerland
سعید فروزان
۱۶:۳۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام و درود بر یار واقعی امام ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
خدا بهت تن سالم و کلام قوی و برنده بده..در پناه حق باشی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
شیر مادرت حلالت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
از کی شروع می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
شما!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
درود بر رئیسی بت شکن قربون آن کلامت
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۶:۲۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
درود بر شرفت خدا پشت پناهت باشه که میخوایی فساد رو ریشه کن کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
احسنت درودخدابرتوسیدعزیزوبزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۵:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام
درود خدا بر تو باد ای مرد خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
دست علی (ع) بهمراهت و عدالت علی (ع) چراغ راهت .
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
جناب رییسی خدا پشت و پناهت
Iran (Islamic Republic of)
ر
۱۵:۵۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
همه رو بندازین زندان خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
سید عزیز خدا یار و یاورتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
احسنت احسنت شیر مادر حلالت آقای رئیسی.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
دمت گرم ای مرد قهرمان
خدا پشت و پناهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
درود بر سید عزیز عدالت جد تون بدرقعه راهتان ، یا علی دست حق به همراهتان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
آقای رییسی خسته نباشید
برخوردهای شما با خودروسازها امیدوار کننده بود
گرانی هم لحظه ای درحال افزایش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
درودبرآقای رئیسی محکم بامفسدان برخوردکنید واهمیت به حرف دشمنان داخل وخارج ندهید فقط وفقط قوه قضائیه همین روش رو ادامه دهد ممنون هستیم
آخرین اخبار