مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان ایلام گفت: اردوی زیارتی تفریحی به مشهد مقدس برای بانوان فرهنگی سرپرست خانوار و فرزندان آن‌ها برگزار گردید.

اردوی زیارتی تفریحی بانوان فرهنگی ایلام برگزار شد

اسفندیاری مشاورامور بانوان آموزش و پرورش استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: برای اولین بار اردوی زیارتی تفریحی به مشهد مقدس به مدت سه شبانه روز برای بانوان فرهنگی سرپرست خانوار وفرزندان آن‌ها برگزار گردید.

او ادامه داد: هدف از برگزاری این اردوی سه روزه ، زیارت امام رئوف وتقویت بنیه‌ی دینی وایجاد نشاط و آشنایی بیشتر بانوان فرهنگی سرپرست خانوار باهم و همچنین ایجاد روحیه‌ی همدلی ومهرورزی است.

مشاورامور بانوان آموزش و پرورش استان ایلام بیان کرد: این برنامه با همکاری دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری به منظور ایجاد روحیه مضاعف برای بانوان فرهنگی سرپرست خانوار تدارک دید شد.

او بیان کرد: از آنجا که زنان فرهنگی سرپرست خانوار تمامی بار وارد شده بر خانواده را متحمل می‌شوند و از طرفی باید شرایط مناسبی را برای فرزندان خود فراهم سازند تا آنان نیز کمبودی را در زندگی خود احساس نکنند، در نظر داریم برگزاری اینگونه برنامه‌ها را برای بانوان فرهنگی سرپرست خانوار افزایش دهیم.

انتهای پیام/ ن

برگزاری اردوی زیارتی تفریحی بانوان فرهنگی سرپرست خانوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.