با حضور جمعی از مسئولان استان، آیین افتتاح اولین هنرستان دخترانه هنر‌های زیبا در ایلام برگزار شد.

افتتاح اولین هنرستان دخترانه هنر در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اسفندیار رستمزاد مدیرکل آموزش و پرورش در آیین افتتاح اولین هنرستان دخترانه هنر‌های زیبا در استان گفت: این هنرستان با مجوز شورای آموزش و پرورش به ریاست سلیمانی دشتکی استاندار ایلام و تفاهم وزارت خانه‌های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی دائر شده است.

او با اشاره به آغاز کار این هنرستان در مهرماه سال جاری، افزود: در این مکان آموزش رشته‌های نقاشی، موسیقی و نمایش تحت نظر اساتید حوزه هنر صورت می‌پذیرد.

رستمزاد هدف از افتتاح این هنرستان هدایت استعداد‌های حوزه هنر برشمرد و ادامه داد: در سال جاری ۶۰ نفر در سه رشته نمایش، نقاشی و موسیقی در این مکان آموزشی مشغول به تحصیل خواهند شد و با توجه به ظرفیت یاد شده اولویت ثبت نام با دانش آموزان مستعد است.

مدیر کل آموزش و پرورش با بیان اینکه این هنرستان اولین هنرستان حوزه هنر در استان است، اظهار کرد: با تفاهم صورت گرفته بین وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های آینده شاهد افزایش این هنرستان‌ها در سطح استان خواهیم بود.

او تاکید کرد: با توجه به افزایش دانش آموزان در رشته‌ی تجربی، افتتاح چنین هنرستان‌های می‌تواند یک توازن در بین رشته‌های تحصیلی ایجاد کند.

انتهای پیام/غ

اولین هنرستان دخترانه هنر در ایلام افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.