مقامات آمریکایی در حال تحقیق درباره چند مورد مرگ مشکوک در یک بیمارستان ویژه نظامیان سابق هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات آمریکایی در حال تحقیق درباره حدود ۱۰ مرگ مشکوک در یک بیمارستان ویژه نظامیان سابق هستند. نتایج کالبدشکافی حاکی از آن است که دو قربانی بر اثر قتل جان باخته اند و بر روی بدن آن‌ها آثار تزریق انسولین بدون هیچ دلیل رؤیت شده است.

بازرس ویژه امور کهنه سربازان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حال تحقیق درباره مرگ بیماران در بیمارستان لویی ا. جانسون (Louis A. Johnson) در کلارکسبورگ (Clarksburg) در ویرجینیای غربی می‌باشد.

همچنین رابرت ویلکی (Robert Wilkie) , وزیر کهنه سربازان آمریکا به شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: به نظر می‌رسد که آن‌ها قربانی یک جنایت شده باشند. او ابراز امیدواری کرد که پرونده هر چه زودتر به نتیجه برسد.

به گفته جو مانخین (Joe Manchin) , سناتور محلی، تحقیقات در ژوییه ۲۰۱۸ (تیر-مرداد ۱۳۹۷) پس از آن آغاز شد که پزشکان متوجه سطح بسیار پایین قند خون در هشت بیمار شدند. در حال حاضر تحقیقات بر روی فردی متمرکز شده است که دیگر با بیماران این بیمارستان ارتباطی ندارد.

طی زمستان گذشته، کالبدشکافی بر روی دستکم دو جسد انجام شد. دو جسد متعلق به دو بیمار بودند که به فاصله یک روز از هم مرده بودند. مشخص شد که هر دو مرد که در دهه هشتاد زندگی خود بودند بر اثر تزریق غیرلازم انسولین جان باخته اند. رسانه‌های محلی مرگ آن‌ها را قتل توصیف کردند.

انسولین که از آن در درمان دیابت استفاده می‌شود، برای افرادی که به این بیماری مبتلا نیستند، خطرناک است، زیرا باعث افت سطح گلوکز خون شده و کما و حتی مرگ فرد را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار