به مناسبت هفته دولت، ۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در لامرد به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معصومه کاظم زاده رئیس بهزیستی شهرستان لامرد در مراسم بهره‌برداری از واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان در این شهرستان، گفت: تامین مسکن ویژه خانواده‌های زیر پوشش از اولویت‌های بهزیستی در کشور است.

او، بیان کرد: برای ساخت ۹ واحد مسکونی برای خانواده‌های مددجویان زیر پوشش و خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول، ۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.

کاظم زاده با اشاره به اینکه این واحد‌های مسکونی براساس استاندارد‌های ملی ساختمان سازی، ساخته شده است، افزود: ۱۴ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول در شهر لامرد مراحل ساخت را طی می‌کند که پیشرفت خوبی داشته است.

رئیس بهزیستی شهرستان لامرد تصریح کرد: از سال ۹۲ تا ۹۷ سازمان بهزیستی در لامرد حدود ۶۵۰ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت حمایت، را ساخته و به افراد واجد شرایط تحویل داده است.

او ادامه داد: بهزیستی لامرد پارسال موفق به ساخت و تکمیل ۹۴ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۲ میلیون و ۹۷۵ هزار ریال شد که این خانه‌ها در اختیار گروه هدف قرار گرفته است.

کاظم‌زاده اضافه کرد: بهزیستی لامرد از سال ۸۹ تاکنون طی تفاهم نامه‌ای با بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توانسته است ۷۸۷ واحد مسکونی را تکمیل و به مددجویان زیر پوشش واگذار کند.

انتهای پیام/ت

افتتاح واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان در لامرد

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار