در سفر وزیر بهداشت و معاونان بهداشت و درمان به شهرستان فسا ۹ طرح در بخش سلامت به بهره برداری رسید.

افتتاح مرکز خدمات درمانی درمان بستر امام سجاد در فسابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اصغر خالقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با حضور وزیر بهداشت در شهر زاهد شهر مرکز خدمات جامع سلامت شهر زاهد شهر با صرف اعتبار ۵ میلیارد تومان به بهربرداری رسید.

وی با بیان این که عملیات اجرایی این مرکز از سال ۱۳۹۰ اغاز شده بود افزود: این مرکز دارای بخش رادیولوژی، آزمایشگاه، تسهیلات زایمان، داندانپزشکی، داروخانه، بهداشت محیط و مشاوره روان شناسی به همراه ده تخت بستری است که خدمات سطح یک پزشکی و داندانپزشکی را برای جمیعت ۹ هزار نفری زاهد شهر ارائه می‌دهد.

خالقی در ادامه گفت: ساختمان جدید اورژانس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بعنوان بزرگترین و مجهزترین اورژانس بیمارستانی شرق فارس با ۸۰ تخت بستری با زیربنای ۳۲۰۰ مترمربع نیز که عملیات اجرای آن از سال ۱۳۹۰ آغاز شده بود و دارای بخش‌های اطفال و بزرگسال، مطب پزشکان و احیای است امروز با حضور وزیر بهداشت به بهرهبرداری رسید.

وی تصریح کرد: کلینیک ویژه تخصصی زنده یاد هومن دستغیب-یاسایی با زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع، در سه طبقه با ظرفیت ۲۱ پزشک متخصص و فوق تخصص، اتاق نوار قلب، تست ورزش بود که افتتاح شد.

خالقی اظهار کرد: بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس جدید زیمنس، واحد دندانپزشکی سطح یک بیماران خاص، هتلینگ بخش زنان، مجموعه‌های فرهنگی و فضا‌های آموزشی، افتتاح آزمایشگاه‌های مهندسی بهداشت محیط و سالن آمفی تئاتر آموزشی از پروژه‌هایی بود که توسط وزیر بهداشت در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: برای این تعداد پروژه بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان و دانش آموزان فسا که روز گذشته در سانحه تصادف مجروح شده بودند، دیدار با اعضای هیت علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا، بازدید از طرح‌های عمرانی در حال ساخت از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به فسا بود.
انتهای پیام/م

سفر وزیر بهداشت به استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.