جمع آوری یک میلیارد ریال زکات خرما در ریگان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ریگان گفت:در اجرای طرح همیاران زکات استان در ریگان تا کنون یک میلیارد ریال زکات از محصول خرمای نخلداران جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی رکن آبادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ریگان درباره جمع آوری زکات خرما گفت: تا کنون بیش از ۶۰۰ مادر کارتن خرما از نخلداران ریگانی جمع آوری شده است.

او بیان داشت: یکی از مسائل اعتقادی پرداخت زکات است و نخلداران ریگانی در زمینه پرداخت زکات اهتمام جدی دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ریگان تصریح کرد: در راستای طرح همیاران زکات استان در شهرستان ریگان ۶ روحانی از شهرستان‌های استان با حضور در نخلستان‌ها و مشاور‌های لازم به نخلداران در زمینه کمک به جمع آوری زکات با کمیته امداد شهرستان همکاری دارند.

حجت الاسلام رکن ابادی بیان داشت : در سطح شهرستان نیز ۱۳۵ عامل جمع آوری زکات در روستا‌های شهرستان نیز با کمیته امداد همکاری می‌نمایند.

او با اشاره به اینکه زکات جمع آوری شده در روستا‌ها صرف پروژه های عمرانی در همان روستا‌ها خواهد شد بیان داشت : پارسال بیش از ۳۰ طرح عمرانی در روستا‌های شهرستان از جمع آوری زکات انجام شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ریگان بیان داشت: طرح همیاران زکات در نخلستان‌های شهرستان ریگان تا پایان برداشت محصول خرما ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام رکن آبادی از نخلداران ریگانی خواست زکات محصول خرما‌ی خود را پرداخت نمایند تا محصول آن‌ها بیمه شود.

حجت الاسلام سلطانی از همیاران طرح زکات هم گفت: طرح همیاران زکات با همکاری ۶ روحانی تا پایان برداشت خرما در نخلستان‌های ریگان ادامه دارد.

او بیان داشت : در این طرح روحانیون با حضور در نخلستان‌ها نسبت به پرداخت زکات به کشاورزان مشاوره‌های لازم را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام سلطانی تصریح کرد:  تا کنون نخلداران ریگانی به بهترین نحو با همیاران زکات همکاری کرده اند.

انتهای پیام/ی

پرداخت زکات خرما در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار