قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: بر اساس آمار اولیه مردم نیکوکار استان کرمان امسال سه میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان زکات فطره و کفاره پرداخت کرده‌اند.

کرمانی‌ها امسال ۳ میلیارد تومان زکات فطره پرداخت کرده‌اندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سهراب روستایی قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه مردم نیکوکار استان کرمان امسال سه میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان زکات فطره و کفاره پرداخت کرده‌اند گفت: از این میزان فطریه و کفارات جمع‌آوری‌شده دو میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان فطریه عام، ۳۰ میلیون تومان فطریه سادات، ۳۹ میلیون تومان کفارات عمد و ۲۶۲ میلیون تومان کفارات غیر عمد بوده است.

وی بیان کرد: این نهاد به‌عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطره، از ساعاتی قبل از اقامه نماز عید سعید فطر کار جمع‌آوری زکات فطره و کفارات مردمی را در بیش از هزار پایگاه در استان آغاز کرد و زکات و کفارات را بلافاصله پس از جمع‌آوری بین نیازمندانی که از قبل شناسایی‌شده بودند توزیع شد.

روستایی بابیان اینکه کار جمع‌آوری زکات فطریه همچنان در پایگاه‌های مستقر در ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری ادامه دارد، افزود: مردم نیک‌اندیشی که هنوز فطریه خود را پرداخت نکرده‌اند، می‌توانند این واجب الهی را با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* و شماره‌گیری کد ۳۴، واریز به شماره کارت ۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹، از طریق تلفن گویا ۹۶۸۸۷ با کد ۰۳۴ ویژه استان کرمان و هم‌چنین از طریق ارسال عدد ۳ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به پرداخت زکات فطره اقدام کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اهتمام کمیته امداد در راستای حمایت از خانوار‌های تحت حمایت، تأکید کرد: امیدواریم با افزایش زکات پرداختی از سوی مردم، گره بیشتری از مشکلات نیازمندان در استان گشوده شود.

انتهای پیام/ح

پرداخت میلیاردی زکات فطره در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.