استاندار خوزستان از بهره برداری از بهره برداری بیش از ۴۵۰ پروژه عمرانی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: همزمان با هفته دولت، ۴۶۹ پروژه عمرانی در استان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

او بیان داشت: بهره برداری از این تعداد پروژه منجر به ایجاد ۴ هزار و ۸۳۵ فرصت شغلی جدید در خوزستان خواهد شد.

شریعتی ۳۹ پروژه عمرانی را قابل بهره برداری را ملی عنوان کرد و افزود: منابع مالی دیگر پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی و یا سایر ردیف‌های اعتباری تامین شده است.

استاندار خوزستان، اداره کل بنادر و دریانوردی با یک هزار و ۳۱۵ میلیارد ریال، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با یک هزار و ۵۸ میلیارد ریال و شرکت گاز خوزستان با ۴۹۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال را به ترتیب دستگاه‌هایی برشمرد که برای تکمیل این پروژه‌ها بیشترین اعتبارات را هزینه کرده اند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اظهار داشت: در بین دستگاه‌های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با ۱۶۰ پروژه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۱۰۴ پروژه و همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با ۵۹ پروژه، بیش‌ترین تعداد طرح‌های آماده بهره برداری را به خود اختصاص داده اند.

غلامرضا شریعتی تصریح کرد: شهرستان‌های حمیدیه با ۴۳ پروژه، آبادان با ۳۸ پروژه و اهواز با ۳۵ پروژه بیش‌ترین تعداد طرح‌های عمرانی آماده بهره برداری را در خوزستان دارند.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه شهرستان بهبهان با بیش از یک هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال در بین دیگر شهرستان‌های خوزستان بیش‌ترین میزان اعتبار پروژه‌های آماده بهره برداری را به خود اختصاص داده اذعان داشت: همچنین شوشتر با ۷۶۴ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال و مسجدسلیمان نیز با ۳۷۵ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال دیگر شهرستان‌هایی هستند که بیشترین اعتبارات پروژه‌های آماده بهره برداری هفته دولت امسال در خوزستان به آن‌ها اختصاص یافته است.

در هفته دولت پارسال ۳۴۷ پروژه در بخش‌های عمرانی و خدماتی در خوزستان به بهره برداری رسید و برای ۳ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

انتهای پیام/گ

افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.