برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت سال ۹۸ با حضور استاندار هرمزگان و اعضای شورای اداری استان در گلزار شهدا رسما آغاز شد.

آغاز برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت دردهرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت سال ۹۸ با حضور استاندار هرمزگان و اعضای شورای اداری استان در گلزار شهدای بندرعباس و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام (ره) و انقلاب اسلامی، رسما آغاز شد.

همزمان با نخستین روز از هفته دولت، دکتر «فریدون همتی» استاندار هرمزگان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌ها در گلزار شهدای شهر بندرعباس حاضر شد و ضمن عطرافشانی و گلباران قبور مطهر، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در هفته دولت ۶۲۰ طرح اقتصادی با اعتبار هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان در هرمزگان به بهره برداری می‌رسد.


استاندار هرمزگان گفت: بیش از هزار میلیارد تومان از طرح‌های هفته دولت با سرمایه گذاری بخش خصوصی است.


فریدون همتی افزود: مهم‌ترین این طرح‌ها آغاز عملیات ساخت ۴ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی بصورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور است.
وی گفت: عملیات اجرایی ۲۴ طرح نیز با اعتبار ۳۶۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

استاندار هرمزگان افزود: بیشترین طرح‌های هفته دولت در بخش‌های مسکن، عمران شهری و روستایی با ۱۵۱ طرح و بهداشت و درمان با ۵۴ طرح است.
همتی گفت: بیشترین طرح‌های هفته دولت به ترتیب در شهرستان‌های بندرعباس، بستک و بندرلنگه و میناب است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: ساخت راه روستایی در نقاط مختلف استان، ساخت بازارچه ملوانی بندرلنگه، انبار ذخیره سازی و نگهداری فرآورده‌های نفتی در بندرعباس، کارگاه تولید فرآورده‌های خرما در بندرعباس، تولید انواع آب آشامیدنی بسته بندی شده در جاسک، ساخت چمن مصنوعی و سالن ورزشی در شهر‌های مختلف استان، بهسازی و روکش آسفالت جاده‌های بستک، بشاگرد، خمیر، میناب و بندرعباس طرح‌هایی است که بهره برداری می‌رسد.

رضا مدرس افزود: بهره برداری از سایت پرورش میگو و ساخت بندر صیادی بندرعباس، ۳ سایت پرورش میگو در بندرلنگه، ساخت بندرصیادی کوه مبارک، ۳ سایت تکثیر میگو در سیریک، ۴ سایت تکثیر و پرورش میگو در قشم، ساخت و تکمیل مدارس در بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر و جاسک طرح‌های دیگری است که به بهره برداری می‌رسد.


۹ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در قشم، رودان، میناب، تجهیز ناوگان و ماشین آلات بخش کشاورزی، و صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی و سردخانه در نقاط مختلف استان و اجرای شبکه توزیع آب در بندرعباس، حاجی آباد، قشم و بشاگرد در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.


از دوم شهریور به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است.

استاندار هرمزگان همچنین با صدور پیامی، فرارسیدن هفته دولت را به تمامی کارکنان پرتلاش مجموعه دولت در استان هرمزگان تبریک گفت و از کوشش‌های خستگی ناپذیر آنان تشکر و قدردانی کرد.

متن کامل پیام دکتر همتی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دولت یادآور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که الگو‌های جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشند.

دولت به عنوان قوه مجریه کشور، نهادی برآمده از رای مستقیم مردم است و ارتباطی تنگاتنگی با بدنه جامعه در راستای ارائه خدمات مطلوب دارد.

دولت‌های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برای خدمتگزاری تلاش نموده اند و در این میان شهیدان رجایی و باهنر نمونه مدیران پاکدست، خدمتگزار، کوشا و پرتلاش در مجموعه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران هستند.

پیشرفت‌های بزرگ ایران اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال گذشته با کوشش مداوم و خستگی ناپذیر تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه مدیران و کارکنان دولت به دست آمده است.

دولت‌های یازدهم و دوازدهم به ریاست دکتر روحانی رئیس محترم جمهور توانسته‌اند، اقدامات بزرگ و مهمی را در کشور رقم زده و با تدبیر خود امید را برای کشور به ارمغان بیاورند.

در این دوره از خدمتگزاری دولت و به ویژه در دوره دولت دوازدهم، تمرکز ویژه‌ای در راستای توسعه و رونق اقتصادی به ویژه در حوزه تولید و اقتصاد دریا محور در هرمزگان صورت گرفته و طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ اقتصادی و عمرانی در این استان با تکیه بر سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد زیرساخت‌ها و شرایط مناسب از سوی دولت در حال اجراست و نوید بخش آینده‌ای درخشان به ویژه تا سال ۱۴۰۰ برای هرمزگان می‌باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را به ملت شریف ایران، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریاست محترم جمهور، اعضای هیئت دولت و به ویژه کارکنان پرتلاش مجموعه دولت در استان هرمزگان تبریک عرض می‌نمایم و با قدردانی از کوشش‌های آنان، امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت‌های بزرگ دولت در ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ر

 

افتتاح  ۶۲۰ طرح اقتصادی در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.