محمد محقق گفت: دلیل جدایی من از تیم «صلح و اعتدال» این بود که اتمر به صلح اولویت بیشتری داد و برگزاری انتخابات در اولویت دوم او قرار دشت.

محقق: انتخابات در اولویت دوم «حنیف اتمر» بودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محقق، رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان پس از پیوستن به تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله گفت: دلیل جدایی من از تیم «صلح و اعتدال» این بود که اتمر به صلح اولویت بیشتری داد و برگزاری انتخابات در اولویت دوم او قرار دشت.

وی در یک نشست خبری با حضور رهبران تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی افزود: تیم صلح و اعتدال به دلیل اولویت دادن به صلح فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز نکرد.

وی تاکید کرد که با جدایی از تیم «صلح و اعتدال» خواستار از فروپاشی این تیم نیست.

گفتنی است که پیش از این گزارش‌هایی وجود داشت که این تیم به دلیل اختلافات داخلی بر سر کرسی نخست وزیری و اختیارات آن دچار اختلاف شده بود و احتمال پیوستن اعضای این تیم به دیگر تیم‌ها وجود داشت.

عبدالله عبدالله، رهبر تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی نیز در این نشست خبری اظهار داشت که تیم انتخاباتی او از تمامی شهروندان کشور است و او هیچگاه طرفدار فروپاشی تیم انتخاباتی محمد حنیف اتمر نبوده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار