صبح امروز از آزادگان و ایثارگران شاغل در استانداری کرمان و همسرانشان تجلیل شد.

تجلیل از آزادگان کارمند در استانداری کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد صادق بصیری، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در  آئین تجلیل از آزادگان کارمند گفت: آزادگان و ایثارگران، گنجینه‌های ارزشمندی از فرهنگ، معنویت و تلاشند.

بصیری افزود: دقت و نظم و حفظ بیت المال و حفظ وحدت و همدلی از مهمترین درس‌های غدیر است که به خوبی آزادگان ما به آن تاسی دارند و آن را سرلوحه قرار داده اند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به مشکلات آزادگان و ایثارگران در بخش‌های مختلف برای رفع مانع و مشکلات بیمه‌ای و درمان، اشتغال فرزندان آزادگان وپرداخت معوقات و مرخصی‌های طلب ازادگان قول مساعد داد.

شفیعی مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز بیان داشت: اکنون بیش از هزار نفر از فرزندان از آزادگان در استان بیکارند و برای اشتغال این افراد بایستی اقدامی صورت گیرد.

شفیعی همچنین نبود و کمبود داروی آزادگان و جانبازان، اکنون از ۷۳ فرزند شهید در استان که شاغل در دستگاه اجرایی استان هستند بیش از ۳۰ نفر از آنان پست مدیریتی دارند.

او بیان داشت: در یکسال گذشته بسیاری از مشکلات ازادگان، جانبازان و ایثارگران استان را در حوزه استانداری پیگیری کرده ایم، اما همچنان برای تامین هزینه‌های درمان و دارویی با مشکل مواجه هستیم.

در این آئین از ازادگان، ایثارگران و همسران آنان که در استانداری کرمان شاغل هستند با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/س

تجلیل از آزادگان کارمند در استانداری کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار