مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان، گفت: یادواره شهدا با روایت گری مادران و همسران شهدا و رویکرد الگوبرداری برای دانش آموزان شهر کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهران شیخی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان، گفت: یادواره شهدا با روایت گری خانواده این عزیزان به مدت دو روز برای دختران و پسران دانش آموز  به صورت مجزا برگزار می شود.

شیخی بیان داشت: یادواره شهدا در روز اول برای دختران به عنوان لشکر فرشتگان و برای روز دوم برای پسران با نام همکلاسی آسمانی برگزار می شود.

او بیان کرد: روایتگری مادران، همسران و خانواده شهدا برای دانش آموزان مهمترین  بخش این یادواره است.

شیخی افزود: ارائه برنامه فرهنگی برای دانش آموزان ، تقویت روحیه معنوی دانش آموزان برای ورود به مدارس و استفاده از ظرفیت آنان از مهمترین اهداف برگزاری این یادواره ها است.

او تصریح کرد: حضور خانواده شهدا در مدارس استان با آغاز فصل مدارس و روایت گری برای دانش آموزان را از دیگر برنامه‌های جنبی این یادواره و در امتداد آن عنوان کرد.

یادواره شهدا برای دانش آموزان شهر کرمان به مدت دو روز در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و بنیاد شهید انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

این مراسم با روایتگری خانواده شهدا و تجلیل از آنان همراه است.

انتهای پیام/ی

تجلیل از خانواده شهدای کرمان

برچسب ها: شهدا ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار