۸۵۰ پست بلاتصدی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ضامن صالحی فرد سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در اولین جشنواره ایمنی بیمار در شهرکرد گفت: یک هزار و ۳۴۳ پست بلاتصدی کادر پرستاری شامل گروه‌های هوشبری، بهیار و اتاق عمل و ۸۵۰ پست بلاتصدی پرستاری در این دانشگاه وجود دارد.

او افزود: برای جذب این نیرو‌ها نیازمند مجوز استخدام و تأمین بودجه لازم هستیم.

صالحی فرد، تعداد نیرو‌های طرحی و پیام آور دانشگاه را یک هزار و ۱۰۰ نفر اعلام و اضافه کرد: با توجه به ابلاغ وزارت مبنی بر ممنوعیت تمدید قرار داد همکاری نیرو‌های طرحی و خروج، به زودی ۴۰۰ نیروی پرستاری این دانشگاه با مشکل مواجه خواهد شد.

او خواستار پیگیری این موضوع از سوی مریم حضرتی معاون مراقبت‌های پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد و ادامه داد: مطالبات پرسنلی تمام نیرو‌ها از دیگر مشکلات دانشگاه است.

صالحی فرد با بیان اینکه اضافه کار و کارانه پرسنل این دانشگاه به مدت یکسال و سایر حقوق آنان از جمله حق لباس، ایاب و ذهاب آن‌ها برای طولانی مدت به تعویق افتاده است گفت: نیرو‌های کادر پرستاری از جمله نیرو‌هایی هستند که علی رغم به تعویق افتادن مطالباتشان همچنان با میل و رغبت به بیماران خدمت ارائه می‌کنند.

اولین جشنواره ایمنی بیمار با حضور استان‌های اصفهان، یزد، کاشان، تهران و چهارمحال و بختیاری دیروز یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸ در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آغاز شد و تا پایان وقت امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

برگزاری اولین جشنواره ایمنی بیمار در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار