فیلم کوتاه بردشیر به کارگردانی مسلم فدایی در انجمن سینمای جوانان چهارمحال بختیاری تولید شد.

ناصر قائدی مدیر انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مراحل فیلم‌برداری فیلم کوتاه بردشیر به نویسندگی فاطمه مشرف و کارگردانی مسلم فدایی به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه داستان این فیلم ماجرای کوچ اجباری اهالی یک روستا در اثر خشکسالی را روایت می‌کند، افزود: در این فیلم، اهالی روستا، فرار عروس قنات را عامل این اتفاق می‌دانند و در این میان یکی از اهالی با نام حجت به خاطر وضعیت برادرش تصمیم می‌گیرد به کوچ نرود و این موضوع، ماجرا‌های دیگری را شکل می‌دهد.

قائدی از حجت یدالهی و عسگر اسحاقی به عنوان بازیگران این فیلم کوتاه نام برد و تصریح کرد: محمدرضا صادقی، رضا یزدانیان، فاطمه برزکار، سجاد شیرازی، محمد حیدری و مریم شیرمحمدی نیز به ترتیب به عنوان دستیار کارگردان، مدیر فیلمبرداری، مشاور پروژه، صدابردار و صداگذار، تدوینگر و اصلاح رنگ و نور و برنامه‌ریز در تولید این اثر همکاری کردند.

وی همچنین به حضور حبیب کریمی و صادق فروزنده به عنوان مدیران تولید فیلم کوتاه بردشیر اشاره کرد و یادآور شد: داوود یادگاری، کریم مرادی، مصطفی ناظمی، مرتضی نامدار، مجتبی سلیمی، زهرا علیدادی، رضا پیشینیان، صادق فروزنده، پیام بهرامی، میثم کریمی، الهه صادقی‌زاده و فرنوش جهانبازی هم از دیگر عوامل فنی و اجرایی این فیلم کوتاه به شمار می‌روند.

گفتنی است؛ انجمن سینمای جوانان ایران با حمایت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف تشویق نوجوانان و جوانان ایرانی به هنر عکاسی و فیلم‌سازی در ۵۸ نمایندگی و دفتر در سراسر کشور فعالیت دارد. ارائه محتوا‌های آموزشی مختلف در حوزه فیلم‌سازی و عکاسی و برگزاری اردو‌های فیلم‌سازی، همایش‌های مطالعات فیلم و حمایت از تولید آثار کوتاه از جمله فعالیت‌های این انجمن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار