مدیر انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره روباز فیلم، فیلم‌نامه و عکس آسمان مهاباد ویژه استان‌های زاگرس‌نشین گفت: هنرمند استان در این جشنواره تندیس بهترین عکس بخش آزاد را کسب کرد.

ناصر قائدی اظهار داشت: نخستین جشنواره روباز فیلم، فیلم‌نامه و عکس آسمان مهاباد با حضور هنرمندان ۱۱ استان حوزه زاگرس، عصر چهارشنبه ۲۱ شهریور در تالار وحدت مهاباد با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد که به این ترتیب عنوان نخست بخش عکس به احمد تاجی هنرمند استانی رسید.

وی تصریح کرد: در مرحله نهایی بخش عکس این رویداد هنری که با رویکرد هنری و گردشگری برگزار شد، ۶۷ عکس در ۲ بخش آزاد با رویکرد مردم‌نگاری و نوعی نگاه حضور داشت که ۲ عکس از تاجی توانست مقام نخست بخش آزاد این جشنواره را از آن خود کند.

قائدی یادآور شد: آثار ۴۲ عکاس راه یافته به مرحله نهایی نخستین جشنواره روباز فیلم، فیلم‌نامه و عکس آسمان مهاباد را جمشید فرجوند، مجید سعیدی و مهرداد اسکویی داوری کردند.

وی با اشاره به اینکه چهار فیلم مستند، پویانمایی و داستانی ساخته هنرمندان استان نیز در مرحله نهایی این رویداد هنری حضور داشت، اظهار داشت: این آثار از جلب نظر موافق داوران و کسب مقام بازماندند.

گفتنی است؛ نخستین دوره جشنواره فیلم، فیلم‌نامه و عکس «آسمان» به دبیری ابراهیم سعیدی، روز‌های ۱۸ تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ در محل پلازای میدان منگوران و مجموعه حوض‌خانه رستم بیگ شهر مهاباد به صورت روباز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار