پس از وقفه‌ای چندساله، کارگاه تخصصی تولید پویانمایی در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد بازگشایی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری آیین بازگشایی و شروع به کار انجمن پویانمایی کانون در مرکز شماره یک شهرکرد خبر داد.

وی افزود: انجمن پویانمایی که هم‌اکنون به نام انجمن فیلم‌سازان کودک و نوجوان شناخته می‌شود در ۲۴ دی ۱۳۹۷ و با حضور مدیرکل وقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و میهمانانی از تهران گشایش یافت و پس از یک دوره فعالیت و با همه‌گیر شدن ویروس کرونا، تعطیل شد و هم‌اکنون با یک رویکرد جدید و تجهیزات روزآمد، به سمت تولید آثار دیجیتال حرکت کرده است.

وی گفت: ما قصد داریم در این محیط به تولید اثر بپردازیم و آثار خود را در جامعه رواج دهیم.

روح‌الله واحد گفت: در کانون باید خروجی‌های خوبی داشته باشیم، حال این خروجی می‌تواند پرورش یک کودک یا نوجوان و یا تولید یک اثر فاخر باشد.

واحد با تاکید بر تولید محتوا‌های جذاب برای کودکان و نوجوانان گفت: هرچقدر محصولات تولیدی ما در کانون بیشتر باشد، به‌یقین می‌توانیم بیشترین مخاطب را به سمت خود جذب کنیم. وی در ادامه گفت: کانون نباید فقط به برگزاری یک کارگاه ختم شود بلکه می‌باید خروجی این کارگاه‌ها منجر به تولید شود.

مدیرکل کانون استان گفت: اگر در ابتدای کار، تولید را هدف قرار دهیم، مخاطب و عضو ناخودآگاه به سمت کانون جذب می‌شود. وی در ادامه از تمامی فعالان پویانمایی دعوت کرد تا با استفاده از فضای فراهم شده و در چارچوب قوانین کانون به تولید اثر بپردازند.

گفتنی است: در این مراسم از یک اثر پویانمایی به نام «کبوتر به مدرسه می‌رود» رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار