رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان گفت: فدراسیون جهانی پول نقدی بابت طلبمان نمی‌دهد.

طباطبایی:آرامش خوبی در تیم ملی حاکم است / فدراسیون جهانی پول نقدی پرداخت نمی‌کندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه برگزاری مجمع این فدراسیون گفت: این مجمع را با توجه به برنامه ریزی‌ها در این تاریخ برگزار کردیم. باید تقویم و بودجه را به تصویب اعضا می‌رساندیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. گزارش مالی خیلی خوب بود و هیچ مشکلی در حساب هایمان وجود نداشت. همه چیز در گزارش بازرس خوب بود. صبح امروز جلسه‌ای داشتیم و همه کمیته‌های ما با استان‌ها به گفتگو پرداختند و در این جلسه تمام مسائل بررسی شد. صحبت‌ها انجام شد تا بتوانیم به نتایج دلخواه برسیم.

او افزود: درباره المپیاد‌ها صحبت شد تا فدراسیون‌ها هم سهمی از این بودجه داشته باشند و برنامه‌ها بهتر انجام شود. فدراسیون باید برنامه‌ها را اجرایی کند و ما هم می‌خواستیم سهمی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره ماجرای ۱۰ درصد بودجه هیئت‌ها نیز بیان کرد: ۱۰ درصد بودجه‌ای است که از اعتبارات فدراسیون به استان‌ها باید داده شود که ما تاکنون ۴ درصد را پرداخت کرده ایم.

طباطبایی درباره بد‌ی های‌های ایران به فیبا گفت: برای هر طلبی که داریم یک بدهی فدراسیون جهانی درست می‌کند. به طور مثال یکی درباره بازیکنان خارجی است که وارد ایران می‌شوند. یکسری از بازیکنان خارجی که قبلا در ایران حضور داشتند که پولشان پرداخت نشده بود و ما طلب هایمان را در عوض این بدهی‌ها دادیم. فدراسیون جهانی پول نقدی نمی‌دهد و در عوض بدهی‌ها یا امور مالی ما را انجام می‌دهد. حالا هم قرار است یک مقدار از این مبلغ کم شود و با باقی پول، بلیت تهیه کنیم. علاوه بر این تلاش می‌کنیم پول سفر به چین را از طریق فیبا پرداخت کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال افزود: تا حالا ۸۰۰ میلیون تومان هزینه بلیت ۳ سفر اروپایی شده است و ۸ هزار دلار باید برای سفر تیم از مسکو به یونان بدهیم که خیلی زیاد است. پول‌های فدراسیون جهانی کفاف خرج‌ها را نمی‌دهد.

آرامش خوبی در تیم ملی وجود دارد

او درباره شرایط تیم ملی گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. نیاز به حمایت رسانه‌ها داریم. رسانه‌ها همیشه حمایت کردند و انتقاد‌های سازنده‌ای داشته اند. خوشبختانه آرامش خوبی در تیم حاکم است و همه با انگیزه هستند. برد برابر روسیه خوب بود و به امید خدا اگر این بازی را برابر پورتوریکو و تونس انجام دهیم می‌توانیم برنده باشیم و صعود کنیم.

طباطبایی گفت: قاسمی گفت که بازیکنان پورتوریکو پاسپورت آمریکایی دارند و احتمال دارد که چند بازیکن ان بی‌ ای بیاورند و به تیم اضافه کنند. باید ببینیم برای کسب سهمیه المپیک چه اتفاق‌هایی می‌افتد. ممکن است هیچ تیم آسیایی به مرحله دوم نرسد و یا ما و چین به این مرحله برسیم.


بیشتر بخوانید:

مجمع سالانه فدراسیون بسکتبال برگزار شد

بدرقه ملی پوشان بسکتبال ایران در ورزشگاه آزادی فردا برگزار می‌شود

 ترکیب تیم ملی بسکتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۹ اعلام شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار