ملی پوش بسکتبال بانوان کشورمان گفت: اگر ملی پوشان بسکتبال حامی مالی داشته باشند خیلی از مشکلات بر طرف می‌شود.

عبدلوند: مهم ترین مشکلمان بحث حامیان مالی است/ پس از مدال جهانی در جلسه روسای فدراسیون ها از من تقدیر شدشادی عبدلوند ملی پوش بسکتبال بانوان کشورمان که چندی پیش موفق شد نخستین مدال جهانی بانوان بسکتبال کشورمان را به دست بیاورد در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اردوهایمان را از عید آغاز کردیم و قرار است در مسابقات قهرمانی غرب و کاپ آسیا هم حاضر شویم.

ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره مشکلات بسکتبال بانوان گفت: مهم‌ترین مشکل ما بحث حامیان مالی است. ما لیگ جذاب و پویایی داریم، اما حامیان زیادی نداریم. مطمئنا اگر حامی‌ها اعتماد کنند و مانند مسابقات قهرمانی ۳ به ۳ جهان که در کنار ما بودند بازهم حضور داشته باشند می‌توانیم پیشرفت کنیم.

او در پاسخ به این سوال که گفته شده بود ممکن است تیم ملی به مسابقات غرب آسیا اعزام نشود بیان داشت: زمان آغاز مسابقات غرب آسیا کمی دیر به ما اعلام شد، اما هفته پیش کار‌ها نهایی و قرار شد تا در مسابقات غرب آسیا که به میزبانی اردون برگزار می‌شود حاضر شویم.

ملی پوش بسکتبال گفت: این نخستین محک تیم ملی بسکتبال ۵ نفره کشورمان است. همچنین از ابتدای شروع اردو هایمان بازی‌های دوستانه خوبی با تیم‌های تهرانی داشتیم.

عبدالوند درباره کسب مدال در مسابقات قهرمانی ۳ به ۳ بانوان جهان عنوان داشت: خوشحالم، زیرا ثابت شد دختران چیزی از پسران کم ندارند. پاداش خاصی نگرفتم و تنها در جلسه‌ای که با حضور روسای فدراسیون‌ها برگزار شد از من تقدیر شد.


بیشتر بخوانید:

تمرین تیم‌ ملی بسکتبال بانوان برگزار شد

وضعیت مبهم رقابت‌های بسکتبال بانوان غرب آسیا

شجاعی: صحبت هایمان برای اعزام تیم به مسابقات ساحلی به نتیجه نرسید

حضور بانوان بسکتبالیست در مسابقات ساحلی فعلا منتفی است


انتهای پیام/ 

اظهارات ملی پوش بسکتبال درباره شرایط این تیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار