ملی‌پوشان ووشوی ایران در بخش ساندای مسابقات قهرمانی آسیا، موفق به ثبت عملکردی درخشان شدند.

در روز اول رقابت‌های ساندای مسابقات ووشو قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ که از امروز پنجشنبه ۲۲ شهریورماه به صورت رسمی در ماکائو آغاز شده است، ۷ ورزشکار ساندای ایران به مصاف حریفان خود رفتند که همگی در برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند.

نتایج ورزشکاران ایران در روز نخست به شرح زیر رقم خورد:

صدیقه دریایی نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا زنان به مصاف “چو من سین“ از ماکائو رفت و حریف خود را در ۲ راند متوالی شکست داد تا راهی مرحله بعد شود. دریایی در این مرحله با ورزشکاری از قزاقستان دیدار می‌کند.

سهیلا منصوریان نماینده وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا زنان به مصاف “سارا عبدالجواد“ از عربستان سعودی رفت که حریف خود را شکست داد. منصوریان در مرحله بعد با ورزشکاری از هند دیدار خواهد کرد.

یاسمن باقرزاده نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم ساندا زنان ایران در مصاف “گوهر گوشودوا“ از ترکمنستان به برتری دست یافت و راهی مرحله بعد به مصاف نماینده چین می‌رود.

رضا عبدالهی نماینده وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا مردان نیز به مصاف “چنگ یی ژیانگ“ از چین تایپه رفت و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار راهی مرحله دوم پیکارهای قهرمانی آسیا شد. او در مرحله بعد باید با ورزشکار عربستان سعودی دیدار کند.

محمد فرهادی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم ساندا مردان ایران نیز “علیار کامردینو“ از قزاقستان را شکست داد و در مرحله بعد به مصاف نماینده هند می‌رود.

سهیل موسوی نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ساندا مردان نیز “سونگ گی‌چه‌ئول“ از کره‌جنوبی را شکست داد و در مرحله بعد باید با ورزشکار چین رقابت کند.

علی خورشیدی نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ساندا مردان ایران نیز در مصاف با “جومامایرادو“ از ترکمنستان به برتری دست یافت و در مرحله دوم با ورزشکار چین دیدار می‌کند.

در روز نخست این پیکارها نیز مصطفی حسن‌زاده، شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، ابوالفضل قره‌باغی، زهرا کیانی و هلیا اسدیان موفق نشدند در نخستین فرم‌های تالو خود به مدال دست یابند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار