پاولودار قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست حریف افغانستانی خود شد و به عنوان دومین تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

مرحله یک چهارم نهایی بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (پنج‌شنبه ۲۲ شهریور) با چهار دیدار در ورزشگاه اختصاصی شهداب یزد پیگیری می‌شود.

تیم پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) و تیم کام ایر (افغانستان) هر دو با یک برد و ۳ امتیاز مرحله گروهی، از ساعت ۱۴ امروز در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده قزاقستان در این دیدار سه بر صفر و با امتیاز‌های (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۲) حریف خود را شکست داد تا دومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی باشد.

در ست نخست این دیدار شاگردان موحدی و نماینده قزاقستان یک رقابت پایاپای داشتند، اما در انتهای ست قزاقی‌ها در امتیازگیری پیشی گرفتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ نتیجه ست را به نام خود ثبت کنند.

در ادامه این دیدار و در ابتدای ست دوم نماینده افغانستان دفاع خوبی برابر حریف قزاقی خود داشت، اما در چند ضربه اشتباه سرویس، امتیاز را واگذار کرد و تیم پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) موفق شد با اختلاف زیاد با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ ست را به نام خود تمام کند.

در دقایق ابتدایی ست سوم، تیم کم ایر افغانستان با اختلاف دو و سه امتیاز از رقیب جلوتر بود در ادامه و در یک رقابت تنگاتنگ و نفس گیر تیم پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد تا دومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی باشد.

بدین ترتیب نماینده قزاقستان در مرحله نیمه نهایی به مصاف پیروز دیدار شهداب یزد و نماینده عراق می‌رود. از سوی دیگر کام ایر افغانستان در ادامه مسابقات برای رتبه پنجم تا هشتم به میدان خواهد رفت.

ابراهیم فیروزی از ایران و فیصل الشامیری از کویت به ترتیب داوران اول و دوم این دیدار بودند.

این مسابقه با حضور حدود ۳۰۰ تماشاگر در سالن اختصاصی شهداب یزد برگزار شد.

والیبال قزاقستان برای چهاردهمین بار در این رقابت‌ها به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده است که در ۱۳ بار گذشته یک قهرمانی، چهار نایب قهرمان، سه مقام سومی و پنج رتبه چهارمی نتیجه عملکرد نمایندگان والیبال این کشور در باشگاه‌های مردان آسیا است.

دیدار دو نماینده قزاقستان و افغانستان در مدت زمان ۷۳ دقیقه برگزار شد تا تیم پاولودار رکورد کم‌ترین زمان ممکن در این دوره از مسابقات را برای شکست یک تیم به خود اختصاص دهد.

پیش از این دیدار تیم‌های فولاد سیرجان و کم ایر در روز نخست مسابقات با ۷۶ دقیقه و مسابقه شهداب یزد با نماینده کویت با ۸۰ دقیقه در روز پایانی مرحله مقدماتی کمترین زمان برای یک مسابقه را در اختیار داشتند.

نماینده اندونزی در نخستین دیدار امروز موفق به شکست الریان قطر شد تا به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر صعود کند.

از ساعت ۱۷ تیم شهداب یزد (ایران) که با ۳ برد و ۹ امتیاز صدرنشین گروه اول است در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف گاز الجنوب عراق می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار