مسئولان سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان گناوه و فرمانده انتظامی این شهرستان با مردم روستای شول دیدار کردند.

دیدار مسئولان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان گناوه با مردم روستای شولبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسئولان سپاه انصار الحسین (ع) و انتظامی شهرستان گناوه با حضور در مسجد جامع روستای شول با مردم این روستا به صورت چهره به چهره دیدار و از خواسته‌ها و مشکلات انان باخبر شدند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه گفت: مردم روستا، مردمی برآمده از فرهنگ زیبای ساده زیستی و قناعت می‌باشند.

سرهنگ یاسین اکبا بیان داشت: روستائیان با وجود محرومیت از امکانات شهرنشینی همواره فرزندانی توانمند و تاثیرگذار به جامعه تحویل داده اند که این خود یک خدمت بزرگ به میهن اسلامی است.

وی به نقش سپاه در رفع محرومیت از روستا‌های شهرستان پرداخت و ابراز داشت: در طول چند سال گذشته قریب به بیست خانوار از مردم روستای شول از طرح خانه سازی سپاه و کمیته امداد حضرت امام ره بهره مند شده اند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه کمک به رفع مشکلات مردم در روستاه‌ها و رشد استعداد‌های فرزندان روستا را در قالب کلاس‌های آموزشی و اردوه‌های جهادی در حد امکانات از دغدغه‌های بسیج و سپاه دانست.

فرمانده انتظامی گناوه نیز در این آیین نقش محوری مشارکت مردم در عمران و آبادنی روستا‌ها را کلیدی عنوان کرد و تصریح کرد: همکاری و همیاری مردم سبب می‌شود که خدمتگزاران مردم بهتر بتوانند به این مهم بپردازند.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه در روستاه‌های گناوه امنیت بسیار خوبی وجود دارد بیان داشت: حدود سه سرقت دراین روستا اعلام شده است، که با دستور و حضور مستمر اکیپ‌ها انتظامی و بسیج، به دنبال سارقین هستیم.

وی ابراز داشت: سرقت مغازه‌ها و کیف قاپی و موتور در سطح شهرستان با کاهش ۲۷ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی گناوه سرقت از منازل در حوزه شهری را بیشترین نوع سرقت نام برد و از شهروندان خواست در این زمینه بیشتر هوشیار باشند واز نگهداری پول و جواهرات در منزل خودداری کنند.

احمدی در خصوص خودر‌های شوتی گفت: قریب به ۴۰۰ خودروی شوتی در طول سال جاری توقیف شده است.

وی یکی از علت توقیف خودرو‌های شوتی را سرعت بالای ان‌ها و خواست مردم دانست، چرا که سرعت بالای خودرو‌های شوتی امنیت مردم را در جاده‌ها خدشه دار نموده است.

وی بیان داشت: خودرو‌های شوتی ممکن است است هیچ کالا و باری نداشته باشند، ولی سرعت بالای آن‌ها سبب می‌شود توقیف شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه در زمینه گفت: کمپ‌های ترک اعتیاد نیازمند امکانات بهتر و بیشتر و همچنین کمک مسئولان به ترک کنندگان بعداز بازگشت آن‌ها و ایجاد شغل و درآمد برای دوره بعداز ترخیص از کمپ می‌باشند.

در ادامه این دیدار مردم روستا مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند که مواردی از قبیل خط کشی جاده گناوه و شول در قسمت‌هایی که تازه اسفالت شده اند، بر خورد و دستگیری عاملین دوسرقت در سطح روستا. برخورد با خودرو‌های شوتی که سرعت زیاد دارند، کمک به ساخت و ساز منازل روستایی را خواستار شدند.

انتهای پیام/م

دیدار مسئولان با مردم روستا شول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.