امام‌جمعه موقت کوهدشت گفت: تحریم وزیر امور خارجه ایران، ماهیت واقعی ادعای پوشالی آمریکا برای مذاکره و ولنگاری دیپلماسی در غرب را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند امام‌جمعه موقت کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام محمدباقر (ع)، اظهار کرد: فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی امروزه یکی از مشکلات بزرگ اجتماعی در جوامع بشری به‌حساب می‌آید که بایستی رفع شود.

گراوند افزود: اسلام، رباخواری را چه در سطح کم و چه زیاد، به‌طور مطلق حرام می‌داند و در این راستا مراجع تقلید هم هشدار‌های زیادی داده‌اند که جامعه اسلامی بایستی به سمتی حرکت کند که این معضل را به‌طور کامل محو کند.

وی توجه جدی به مسئله زکات را ضروری برشمرد و اظهار داشت: برنامه‌های اسلام درزمینهٔ پرداخت مالیات‌های اسلامی، انفاق و قرض‌الحسنه‌ها برای تعدیل و برابری جامعه می‌باشد و ذکر ۶۹ بار کلمه انفاق در قرآن تأکید بر این مورد است.

امام‌جمعه موقت کوهدشت با اشاره به اهمیت قربانی کردن در عید قربان و فضیلت راز و نیاز در ماه ذی‌الحجه، گفت: عرفه، روز نیایش و بخشش گناهان و یک دوره کامل معرفت‌شناسی به شمار می‌رود.

گراوند عنوان کرد: مردم در اجاره املاک مسکونی خود، با توجه به برخی مشکلات اقتصادی جامعه، در رعایت حال مستأجر اهتمام کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تأکید کرد: جبهه مقاومت با رهبری جمهوری اسلامی ایران و استکبار با رهبری آمریکا دو قطب حاضر جهان است که در رویارویی باهم پیروزی‌های پی‌درپی مقاومت نمایان است و یکی از این نشانه‌ها، اقتدار ایران در ساقط کردن پهباد فوق پیشرفته آمریکا است.

امام‌جمعه موقت کوهدشت گفت: تحریم وزیر امور خارجه ایران، ماهیت واقعی ادعای پوشالی آمریکا برای مذاکره و ولنگاری دیپلماسی در غرب را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/ر

تحریم وزیر امور خارجه ایران، نمایش ولنگاری دیپلماسی غرب است

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.