امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه در مسیر توسعه نباید از دشمن ترسید، گفت: پیشرفت‌های همه جانبه کشور نتیجه تکیه بر توان داخلی و حمایت از جوانان ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه در مسیر توسعه نباید از دشمن ترسید، گفت: پیشرفت‌های همه جانبه کشور نتیجه تکیه بر توان داخلی و حمایت از جوانان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: امریکا چند ماه پیش از برجام خارج شد و اتفاقی نیفتاده و با خروج ایران اسلامی از این توافق نامه و بسته شدن تنگه هرمز دولتمردان امریکا هیچ غلطی نکردند.

وی اظهار داشت: بحرین بیش از ۵۰ سال پیش در زمان به دلیل بی تدبیری پهلوی از کشور ایران جدا شد و تحت سلطه عربستان قرار گرفت.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: ایران اسلامی با رهبری امام راحل و تکیه بر نیروی ایمان هشت سال با دست خالی در مقابل دشمن ایستاد و اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ضمن تبریک سالروز پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه اضافه کرد: حزب الله لبنان در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی مقاومت کرد و به پروزی رسید.

وی تاکید کرد: راه اندازی پالایشگاه بندرعباس و تولید بنزین و تقاضای ۹ کشوز برای خرید بنزین از ایران و موفقیت جوانان در المپیاد‌های علمی و پیروزی تیم والیبال ایران همه پیروزی ملت در مقابل استکبار است.

خطیب نماز جمعه بروجرد ادامه داد: روز هشتم دی حجه که حجاج برای حضور در عرفه حاضر می‌شوند، امام حسین (ع) برای حفظ خانه کعبه مکه را ترک به عراق می‌رود.

حسینی یادآور شد: آیین روز عرفه امسال در امام زاده جعفر برگزار و نماز عید قربان نیز ساعت ۷و ۳۰ دقیقه صبح اقامه می‌شود.

انتهای پیام/ر

پیشرفت‌های همه جانبه کشور نتیجه  توان داخلی و حمایت از جوانان ایران اسلامی

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.