عرفه فرصت بندگی است/ نخبگان با اهدافی بالا‌تر تلاش کنند

امام جمعه بافق گفت: آمریکا در جریان یمن عقب نشینی کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) به تشریح زندگانی آن حضرت پرداخت و بر پیروی از سیره و مکتب آن حضرت تاکید کرد.

او تصریح کرد: امامت امام محمد باقر (ع) در دوران امامت، فقه شیعه زنده و راه سعادت و کمال آشکار کرد.

امام جمعه بافق با گرامیداشت روز ۸ ذی الحجه روز ترویه و آغاز حرکت امام حسین (ع) از مکه تا کربلا به تبیین حرکت امام حسین (ع) پرداخت.

سلیمانی همچنین روز عرفه را روز دعای نیایش عنوان کرد و گفت: خداوند در این روز به بندگان خود عنایت ویژه‌ای داده است و ضرورت دارد از معنویات دعای باشکوه عرفه بهره گیری کنیم.

او عید سعید قربان را تبریک گفت و از همگان خواست نذورات خود را در قربانی کردن به نیازمندان واقعی و تهی دستان برسانند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار جمعی از نخبگان و ورزشکاران با مقام معظم رهبری با تشریح رهنمود‌های ایشان افزود:مسیر نخبگان را مسیری با ارزش و سراسر تلاش و پیشرفت است.

او گفت: کسب مدال برای قهرمانان پایان کار آنان نیست و نخبگان باید با اهدافی بالاتر به تلاش خود ادامه دهند.

سلیمانی همچنین با اشاره به موفقیت‌های انصارالله یمن در هدف قرار دادن مقر‌های عربستان سعودی افزود: مخابره پرتاب موشک‌های مبارزان یمنی در رسانه‌ها برای دنیا تحولی بی سابقه بوده است.

امام جمعه بافق بیان داشت: این موفقیت‌ها در پرتاب موشک و جبران حملات سعودی‌ها، استکبار جهانی را به عقب راند تا جایی که آمریکا قصد میانجیگری برای این دو کشور را دارد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار