امام جمعه یزد گفت: توقیف نفتکش انگلیس در خلیج فارس، نشانه‌ی اقتدار و آمادگی کشور ما در برابر استکبار جهان است.

توقیف نفتکش انگلیس در خلیج فارس، نشانه اقتدار ایران استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمدرضا ناصرینماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه افزود: این توقیف شجاعانه توسط نیرو‌های نظامی در راستای مقررات و حفظ استقلال ایران انجام شد.

وی ادامه داد: با این حرکت عزت‌بخش، استکبار، آمریکا و اروپایی‌ها باید بدانند که مردم و مسئولان و بخصوص نیرو‌های مسلح، لحظه‌ای دست از دفاع از کشور بر نمی‌دارند؛ مقاومت، ایستادگی، بصیرت و حضور مردم و مسئولان در صحنه عامل اصلی شکست کفرجهانی است و باید روحیه انقلابی و مدیریت جهادی حفظ شود.

ناصری تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان به صورت تحریم و تهدید ادامه دارد و قطعا برای شکست استکبار و عوامل آن‌ها باید با وحدت و بصیرت به راه عزت ادامه داد.

نماینده، ولی فقیه در استان به اهمیت ارزش نهادن به جوانان و تکیه به اقتصاد مقاومتی و شرکت‌های دانش بنیان برای حل مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و بهره‌گیری از آن‌ها را خواستار شد.

ناصری به اهمیت نمازهای‌جمعه و نقش آن در ۴۰ سال گذشته به خصوص ترویج روحیه دینی و انقلابی در بین مردم و جوانان پرداخت و بر باشکوه برگزار شدن آن تاکید کرد.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.