امام جمعه تفت گفت: جوانان باید با دنبال کردن یک حرفه به آینده امیدوار باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت السلام سرمه چشم، امام جمعه شهر تفت با اشاره به اینکه جوانان نباید از آینده خود مایوس باشند گفت: اگر هر فردی یک حرفه‌ای را پیش بگیرد و در آن تلاش کند قطعا یک روزی در جامعه به او نیاز است و می تواند آن روز خودش را همانند طلا نشان دهد و اگر چنین نباشد و با دید به اینکه هیچ وقت موفق نمی‌شود و آن را رها کند قطعا شکست می‌خورد.

 حجت السلام سرمه چشم به ششم مرداد روز ملی کارآفرینی اشاره و تاکید کرد: در هر سن و سالی باید روحیه‌ی کار داشته باشیم، حتی زمان بازنشستگی نیز برحسب توان خود چند ساعتی فعالیت روزانه داشته باشیم و آن را به صفر نرسانیم، زیرا زمانی که از مغز کار نکشیم سلول‌های آن از کار میافتد و روز به روز فراموشی و آلزایمر در جامعه گسترش می‌یابد.

امام جمعه تفت با بیان اهمیت و فضیلت نماز جمعه، از تمام کسانی که در نماز حاضر می‌شوند تشکر کرد و از خداوند خواست تا این یک ساعت وقت جمعه شان را که برای نماز می‌گذارند در هیچ راهی از زندگی معطل نشوند.

وی اعضای ستاد نماز جمعه را خط شکن عنوان کرد و افزود: در بین آن‌ها کسانی هستند که ده‌ها سال با شوق فراهم کردن زمینه برگزاری نماز جمعه، خود نماز را فراهم می‌کنند.

امام جمعه تفت با اشاره به ۲۵ ذی القعده، دحو الارض روز گسترش زمین، آن روز را با فضیلت و حفاظت از آن را وظیفه یکایک ما دانست و ادامه داد: آمریکا علنا از قرارداد مبارزه با آلودگی خارج شد، که امیدواریم دست آلوده شان از دنیا قطع شود.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه تفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید هادی علوی تفتی
۰۸:۳۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام. خدا قوت..

نماز جمعه ""باید پایگاه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی نماز گذاران باشد.

(عبادی" سیاسی" اقتصادی)