امام جمعه یزد گفت: ایران اسلامی همواره در مقابله با همه توطئه ها سربلند بوده است و این به دلیل استقامت و هوشیاری مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه های امروز نماز جمعه یزد به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر توطئه های آمریکا اشاره کرد و گفت : با هوشیاری و ایستادگی مردم , آمریکا جرات انجام هیچ کاری را ندارد.

امام جمعه یزد به سخنان رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه ایرانی ها در هیچ جنگی پیروز نشده اند ولی در همه مذاکرات برنده بوده اند، گفت: اینکه در همه مذاکرات پیروز بوده ایم به دلیل این است که حرفمان حق بوده و از حقانیت ملت و کشور خود دفاع کرده ایم.

آیت الله ناصری با بیان اینکه ایران هیچ گاه شروع کننده جنگی نبوده است، افزود: تاریخ نشان می دهد که همواره ایران قربانی جنگ بوده است، همچون جنگ هشت ساله تحمیلی که نزدیک به 50 کشور صدام را در جنگ با ایران حمایت کردند ولی در آخر پیروزی از آن ملت ایران بود.

امام جمعه یزد با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی آمریکا گفت: آمریکایی ها نه تنها قدرت نظامی ایران هراس دارند، بلکه از حرف و گفتگوهای ایرانی ها نیز می ترسند.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) گفت: خانواده ها باید زمینه ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند.

انتهای پیام/ص

آمریکائیها از قدرت نظامی ایران هراس دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار