امام جمعه مهریز گفت: دیدار و هم اندیشی با جوانان و نوجوانان به صورت مستمر و پایدار باشد هرچند گوشه کوچکی از مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها برطرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز  گفت: در راستای توصیه‌های مقام معظم رهبری که به دیدار با جوانان و به شنیدن دغدغه‌های آن‌ها گفت: دیدار و هم اندیشی با جوانان و نوجوانان مهریزی باید به صورت مستمر انجام گیرد هرچند فقط گوشه کوچکی از مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها برطرف شود. 

وی افزود:  مهم‌ترین صحبت‌های جوانان مهریز نبود همکاری بعضی از مسئولان مانند اوقاف، سازمان تبلیغات و دیگر دستگاه است که در نخستین فرصت مناسب آن‌ها را حل و فصل خواهیم کرد.

حجت السلام محی الدینی ادامه داد: ستاد نماز جمعه  در حل مشکلات و دغدغه‌های شهروندان به خصوص جوانان، با پای کار بودن و حضور مسئولان شهرستان مهریز و به صورت آتش به اختیار بدون ایجاد هرج و مرج انجام شود.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: هدف از برگزاری این دیدار‌ها انس و الفت با جوانان و شنیدن پشنهادات، دغدغه‌های آن‌ها و راه حل مشکلات و  جوانان است.

وی افزود: مهم‌ترین دغدغه رهبری تعداد دانش آموختگان مدرسه صدرا است که به عنوان مهم‌ترین مطالبه گری از شهرستان مهریز درخواست کرده اند.

از طرفیت‌های بسیج برای جلب جوانان استفاده نمی شود

سرهنگ علی اصغر سلمانی فرمانده ناحیه بسیج مهریز با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مناسبی در بسیج شهرستان مهریز وجود دارد گفت: در پایگاه‌های بسیج طرفیت‌های زیادی برای جلب جوانان به ورود به عرصه‌های اقتصاد، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد، اما متأسفانه بهره برداری لازم از آن نمی‌شود.

وی ادامه داد: بسیج مهریز آمادگی اختصاص کمک هزینه جهت راه اندازی مرکز رشد را با همکاری فرمانداری دارد، ولی هیچ گونه حمایتی از سوی این نهاد انجام نشده است.

سلمانی افزود: همه افراد باید آموزش‌های لازم را جهت مطالبه گری از مسئولان شهرستان مهریز دریافت کنند تا بتوانند به موقع و دقیق نسبت به خواسته‌های به حق و قانونی خود اقدام کنند.

در ابتدای این هم اندیشی جوانان دغدغه‌های خود را جمله؛ اقتصادی، ازدواج، حقوقی، مسکن، اشتغال، اتباع خارجی، بانوان، نخبگان و سرکت‌های دانش بنیان ارائه کردند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار