به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۱۳۹۲ و همزمان با اوجگرفتن تحریمهای صنعت خودروسازی ایران، گروه بهمن تصمیم به تولید سدان B۵۰ گرفت که محصولی از کمپانی FAW بود.
بهرهمندی از پلتفرمی مشابه خودروهای مزدا و همچنین استفاده از پیشرانههای فولکسواگن، B۵۰ را روی کاغذ به محصولی قابل قبول برای عرضه در ایران مبدل کرد و حتی میتوانست بهترین جایگزین برای جیلی امگرند ۷ در ایران باشد.
اما در عمل اتفاق دیگری افتاد؛ تبلیغات ضعیف عرضهکننده و عدم هماهنگی کامل پیشرانه با جعبهدنده، دست به دست هم دادند تا بسترن B۵۰ به خودرویی ناشناخته در کشورمان تبدیل شود.
انتهای پیام/