فرماندار گلوگاه گفت:خبرنگاران می‌توانند با انتقاد‌های سازنده به همراه راهکار‌های درست و منطقی شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند که آسایش خاطر جامعه را در پی داشته باشد.

پرسشگری خبرنگاران یکی از ابزار‌های توسعه و رشد جامعه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فریدون کلبادی نژاد فرماندار گلوگاه ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان ، جایگاه خبرنگاران را در نظام اسلامی بسیار مهم و ارزشمند خواند و گفت: جامعه پرسشگر و دارای مطالعه زیاد جامعه‌ای توسعه یافته خواهد بود و هر جامعه‌ای که دارای اندیشه درست است هزینه کمتری پرداخت خواهد کرد.

او افزود:با توجه به شرایط حاکم بر کشور، خبرنگاران با بیان درد‌های جامعه به عنوان چشمان بینا و نظاره گر مسولان می‌توانند در شناخت مشکلات و مسائل جامعه نقش مهم و اساسی داشته باشند و به ما کمک کنند تا مشکلات مرتفع گردد.

کلبادی نزاد گفت: خبرنگاران در توسعه وارتقای شهرستان در شاخص‌های مختلف عمرانی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی میتوانند نقش مهم و چشم گیری داشته باشند.

او در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران باید با رعایت مواردی همچون پرهیز از هر گونه فضا سازی که منجر به تشویش افکار عمومی شود، نگاه واقع گرایانه و عمل گرایانه به جامعه، نهادینه کردن روحیه حقیقت خواهی و حقیقت جویی، امید آفرینی در جامعه و دوری از هر گونه سلایق شخصی در کار رسانه داشت باشد گفت: تعامل بیشتر خبرنگاران و مسئولان دستگاه‌ها با رسانه ها و استفاده کردن از این ظرفیت برای توسعه و آبادانی منطقه نقش بسزایی دارد.

در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید که به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.
انتهای پیام/س
 

حضور فرماندار گلوگاه در مراسم تجلیل از خبرنگاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار