معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: بیش از ۸ هزار نفر ساعت دوره آموزشی تخصصی جهت ارتقای بهره وری کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان برگزار شد.

برگزاری ۸ هزار نفر ساعت دوره آموزشی تخصصی برای کارکنان راهداری جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با هدف ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی بهتر توسط کارکنان این اداره کل به مردم و مخاطبان این دوره‌های آموزشی برای بالابردن توان تخصصی نیرو‌ها و بهره وری مناسب‌تر برگزار شد.

او افزود: ۸ هزارو ۴۲ نفر ساعت دوره آموزشی در قالب ۵۰ دوره تخصصی در حوزه‌های راهداری، حمل و نقل، اداری و مالی و فنی در مدت یک سال انجام شده است.

رضایی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی در سطح اداره کل، استانی و سازمان راهداری و حمل و نقل کشور ویژه پرسنل این اداره کل طراحی و برنامه ریزی شد تصریح کرد: بازآموزی مطالب علمی در افزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی تاثیر گذار بوده و مطمئناً رعایت این مهم در ارتقاء سطح دانش فنی مهندسین و کارکنان موثر واقع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان، داشتن برنامه هدفمند در حوزه آموزش کارکنان را از اولویت‌های معاونت توسعه و مدیریت در این اداره کل دانست و گفت: از ابتدای امسال و در ۴ ماهه نخست امسال ۱۴ دوره آموزشی در قالب ۳۸۸ نفر ساعت انجام شد که تا پایان سال نیز حجم مصوب دوره‌های آموزشی توسط اداره آموزش این اداره کل پیگیری و برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

ارتقای بهره وری کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار