رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر آخرین آمار ارائه خدمات درمانی به زائران در حج ۹۸ را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقی حلی‌ساز با اعلام گزارش عملکرد مراکز درمانی هلال‌احمر در مدینه از ۱۷ تیر ماه و ابتدای عملیات درمانی حج در مکه از ۲۱ تیر ماه تا پایان روز دوشنبه ۱۴ مردادماه، اظهار کرد: ۲۷۴ هزار و ۴۳۲ مورد انواع خدمات درمانی به زائران در مدینه و مکه ارائه شده که ۶۷۱ مورد آن دریافت خدمات بستری بوده است.

وی گفت: بر این اساس مجموع خدمات ارائه شده اعم از بستری، پاراکلینیک، پرستاری، مددکاری و امداد و انتقال در بیمارستان هلال‌احمر در مکه از ۲۱ تیر تا پایان ۱۴ مرداد، ۲۲۶ هزار و ۹۲ مورد و در مراکز درمانی مدینه از ۱۷ تیر تا پایان ۱۴ مرداد، ۴۸ هزار و ۳۴۰ مورد بوده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به بستری ۳۵ زائر در بیمارستان هلال احمر و بستری ۱۶زائر در بیمارستان‌های سعودی، افزود: به علاوه در بیمارستان و مراکز درمانی مکه و مدینه در مجموع ۱۴۱ هزار و ۶۶۲ مورد ویزیت در مطب ها و مجموعه های درمانی، ۱۲ هزار و ۹۲۳ مورد ویزیت تخصصی، ۴هزار و ۱۳۶مورد خدمات مددکاری، امداد و انتقال و ۶۴ هزار و ۲۲۰ مورد خدمات پرستاری ارائه شده است.

وی گفت: در این مدت در مراکز درمانی مکه و مدینه در مجموع ۳۴ هزار و ۳۶۵ مورد خدمات نسخه داروخانه‌ای به زائران ارائه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار