بازی Dragon Quest XI S دارای نسخه آزمایشی خواهد بود

شرکت Square Enix خبر از عرضه نسخه آزمایشی بازی Dragon Quest XI S قبل از رونمایی رسمی بازی و در تاریخی نامشخص داد.

بازی Dragon Quest XI S دارای نسخه آزمایشی خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Square Enix در جشنواره Dragon Quest Summer که در شهر توکیو برگزار شد حضور داشت و در این جشنواره اعلام کرد که قبل از عرضه عنوان Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age قرار است نسخه اولیه آن عرضه شود، اما تاریخ عرضه نسخه اولیه این بازی هنوز مشخص نشده است. همچنین شرکت Square Enix اعلام کرد: کسانی که اطلاعات خود در نسخه اولیه را ذخیره کنند و هنگام عرضه نسخه اصلی اقدام به خرید آن کنند، در بازی قابلیت Skill Seed را به طور رایگان دریافت خواهند کرد که در روند بازی این گیمرها تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

بازی Dragon Quest XI S دارای نسخه آزمایشی خواهد بود

علاوه بر این هنگامی که کاربران نسخه اولیه را دریافت کنند و پس از گذشت مدتی اقدام به ذخیره‌سازی بازی خود کنند، به آن‌ها کارت سطح بالای The One Descended from Erdrick داده خواهد شد که به آن‌ها اجازه دسترسی به یکی ار بخش‌های بازی Dragon Quest XI S را خواهد داد. شرکت سازنده همچنین اعلام کرد گیمرها دنیای بازی Dragon Quest X را در بازی Dragon Quest XI S برای بار دوم مشاهده خواهند کرد چرا که این عنوان یکی بازی‌های خانواده Dragon Quest Worlds است و گیمرها امکان رجوع به نسخه قبلی این بازی را نیز خواهند داشت.

عرضه نسخه آزمایشی قبل از نسخه کامل برای بسیاری از کاربان مفید است چرا که در روند کلی داستان را متوجه خواهند شد و در صورتی که علاقه‌ای به داستان بازی نداشته باشند، می‌توانند از خرید نسخه اصلی صرف نظر کنند. از طرفی هم برای شرکت سازنده نیز عرضه نسخه آزمایشی بسیار مفید خواهد بود چرا که بسیاری از ایرادات بازی در نسخه آزمایشی مشخص می‌شود و شرکت سازنده با رفع  این مشکلات نخسه اصلی را بهبود خواهد بخشید. بازی Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age قرار است در 27 سپتامبر سال جاری برای کنسول نینتندو سوویچ وارد بازار شود.

انتهای پیام/

نسخه آزمایشی بازی Dragon Quest XI S  در راه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار