بازی 20 NBA Live، به زودی منتشر می‌شود

بر اساس گزارش مالی شرکت الکترونیک آرتز مشخص شد که بازی NBA Live 20 قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود.

بازی 20 NBA Live، به زودی منتشر می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت EA Sports امسال به طور عجیبی درباره بازی NBA Live سکوت کرده است، از طرفی هم با وجود عدم حضور این بازی در فروشگاه EA Play بسیاری از گیمرها به این موضوع که احتمال دارد ساخت بازی NBA Live 20 لغو شده باشد، مشکوک شدند. اما به تازگی و براساس گزارش مالی که به تازگی توسط EA منتشر شده است مشخص شد که نام این بازی در فهرست عناوین ساخته شده توسط این شرکت است. آمدن نام این بازی در فهرست عناوین ساخته شده شرکت EA به معنای عرضه آن بین ماه‌های اکتبر تا سپتامبر است و انتظار می‌رود این بازی در ماه سپتامبر وارد  فروشگاه‌های خرده فروشی شود.

بنابر اعلام یکی از مدیران EA، این بازی نسبت به نسخه گذشته خود تغییرات بسیار زیادی داشته است و گیمرها با دیدن نسخه جدید این بازی بسیار شگف‌زده خواهند شد. همچنین او گفت: شرکت ما به زودی NBA Live 20  را به بازار عرضه خواهد کرد و گیمرها باید منتظر عرضه آن باشند. شرکت  الکترونیک آرتز قبلا هم سابقه دیر کرد در ساخت عناوین مختلف را داشت و این اتفاق برای اولین بار نیفتاده است.

بازی 20 NBA Live، به زودی منتشر می‌شود

از این موضوع هم نباید گذشت که شرکت الکترونیک آرتز چند سالی است به صورت جدی دست به ساخت عنوان جدید نمی‌زند و تنها در حال انتشار نسخه‌های جدید از عناوین پرطرفدار است که این موضوع خبر از ترس الکترونیک آرتز به دلیل از دست دادن کاربر می‌دهد. یکی از عناوینی که چهار سال نسخه جدیدی از آن ساخته نشد، بازی NBA Elite 11 بود که شرکت الکترونیک آرتز به دلیل کمبود استقبال از آن، این بازی را به مدت چهار سال کنار گذاشت و نسخه جدیدی از آن عرضه نکرد، به همین دلیل بود که احتمال لغو ساخت نسخه جدیدی از NBA Live به وجود آمد.


بیشتر بخوانید: برترین بازی‌های نیمه اول سال ۲۰۱۹ +تصاویر


بازی NBA Live 20 قرار است در ماه سپتامبر برای کنسول‌های PS4 و Xbox One وارد بازار شود.

انتهای پیام/

عرضه بازی NBA Live 20 در ماه سپتامبر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار