بی‌ام‌و به دنبال نابودی تعدادی از محبوب‌ترین خودروهای خود

بی‌ام‌و به دنبال نابودی برخی از جذاب‌ترین و پرطرفداران‌ترین خودروهای تولیدی این شرکت است.

بی‌ام‌و به دنبال نابودی تعدادی از محبوب‌ترین خودروهای خودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زمانی که شرکت BMW خودرو‌های سری ۳ Gran Turismo خود را از دور خارج و تولید آن‌ها را متوقف کرد، مدیران این شرکت پاسخ قطعی برای نحوه عملکرد و چگونگی سیاست‌های خود به مردم اعلام نکردند. حال BMW قصد دارد بار دیگر تعدادی از مدل‌های محبوب این شرکت را در معرض نابودی قرار دهد.


بیشتر بخوانید: فرمان هوشمند اختصاصی بی‌ام‌و برای مدل الکتریکی iNext


طبق آخرین خبر‌های افشا شده از داخل شرکت بی‌ام‌و، تعدادی از اتومبیل‌های سری ۲ و ۸ این شرکت و همچنین خودروی Z4 برای همیشه از دور خارج می‌شوند. مهندسان آلمانی دیگر هیچ‌گونه نسخه و مدل جدیدی برای خودروهای مذکور تولید نمی‌کنند. مدیران BMW معتقدند، چون در مدت کم نمی‌توان این خودرو‌ها را برای همیشه کنار گذاشت باید تدابیر ویژه در نظر گرفت تا مشتریان این شرکت آلمانی به سمت اتومبیل‌های جدیدتر BMW جذب شوند.

بی‌ام‌و به دنبال نابودی تعدادی از محبوب‌ترین خودروهای خود

بی‌ام‌و تعداد بیشتری از خودروهای پرطرفدار خود را از دور خارج می‌کند

کارشناسان فناوری معتقدند BMW با هدف ایجاد نوعی تحول در آینده خودرو‌های این شرکت و سیاست‌های فروش آن‌ها تصمیمات اخیر را اتخاذ کرده است و احتمال دارد در آینده‌ای نزدیک تعداد بیشتری از خودرو‌های قدیمی خود را از دور خارج کند. برخی از کارشناسان علت این تصمیم را برنامه ریزی BMW برای فروش بیشتر و بهتر محصولات آینده این شرکت می‌دانند.

بی‌ام‌و به دنبال نابودی تعدادی از محبوب‌ترین خودروهای خود

دیگر علت این اقدام شرکت آلمانی، گران‌ تمام شدن و کمبود قطعات یدکی مورد نیاز برای خودرو‌های قدیمی‌تر عنوان شده است. به طوری که برخی از مدل‌های موجود در ایالات متحده آمریکا برای تعمیر نیاز ضروری به قطعات موجود در آلمان دارند و صاحبان آن‌ها مجبور به صرف هزینه زیاد برای دریافت قطعات مورد نیاز خود هستند.

بی‌ام‌و به دنبال نابودی تعدادی از محبوب‌ترین خودروهای خود

شرکت BMW گام بلندی در جهت تولید خودرو‌های الکتریکی برداشته است و تا کنون نیز اتومبیل‌هایی با ویژگی‌های خاص و برتر را در این دسته تولید کرده است. مطمئنا این نوع از وسایل نقلیه سهم بزرگی از تولیدات آینده BMW را به خود اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام/

بی‌ام‌و برخی از جذاب‌ترین مدل‌های خود را نابود می‌کند

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار