کمتر از ۲ ثانیه!/ رکورد جدید ردبول برای تعویض چرخ‌های خودروی فرمول ۱ +فیلم

خدمه ردبول در جریان مسابقات فرمول یک، با سرعتی باورنکردنی چرخ‌های خود را تعویض کردند.

کمتر از ۲ ثانیه! / رکورد جدید ربول در هنگام تعویض چرخ‌های خودروی فرمول ۱ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارکنان و خدمه تیم اتومبیل‌رانی ردبول موفق شدند در جریان یکی از آخرین مسابقات فرمول یک در کشور آلمان با سرعت باورنکردنی هر چهار چرخ خودروی این تیم را تعویض کنند. تعویض چرخ‌های خودرو تنها ۱.۸۸ ثانیه طول کشید و رکورد قبلی تعویض لاستیک را ارتقاء داد.


بیشتر بخوانید: رکوردشکنی دوباره فولکس واگن ID.R در جشنواره سرعت Goodwood +فیلم


ویدئوی ضبط شده از لحظات تعویض چرخ‌های اتومبیل فرمول یک پس از انتشار در فضای مجازی با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه شد و در مدت زمانی بسیار کوتاه هزاران نفر آن را مشاهده کردند. سرعت عمل خدمه ردبول تا حدی زیاد بود که گروه تدوین ویدئو‌های این شرکت مجبور شدند قبل از انتشار فیلم مربوطه سرعت آن را کم کنند تا عکس العمل سریع خدمه به شکلی واضح‌تر برای بینندگان قابل مشاهده باشد. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های گروه ردبول در کسب این موفقیت هماهنگی بسیار بالا و عملکرد یکپارچه همه کارمندان است.

کمتر از ۲ ثانیه! / رکورد جدید ربول در هنگام تعویض چرخ‌های خودروی فرمول ۱ +فیلم

رکورد تاریخی خدمه ردبول در هنگام تعویض چرخ‌های خودرو!

مطمئنا در جریان یک مسابقه اتومبیل‌رانی زمان بسیار ارزشمند است و در موارد زیادی قهرمانان تنها با اختلاف صدم‌ ثانیه با رقیبان خود، توانستند موفقیت‌های بزرگی را بدست آورند. رسیدن به قهرمانی و کسب موفقیت در مسابقه فرمول یک تنها به راننده و خودرو بستگی ندارد و نیازمند کار هماهنگ تیمی است. تیم ردبول به خوبی و با هماهنگی چشمگیر کار تیمی را انجام دادند و موفقیتی بزرگ به دست آوردند.

کمتر از ۲ ثانیه! / رکورد جدید ربول در هنگام تعویض چرخ‌های خودروی فرمول ۱ +فیلم

در حالی که ردبول در جریان این مسابقه رکوردی تاریخی را از خود به جای گذاشت، خدمه تیم مرسدس بنز در تعویض چرخ‌های خودرو عملکردی بسیار بد داشتند و اتومبیل این تیم را حدود ۵۰ ثانیه در محل تعویض چرخ‌ها معطل کردند. چنین وقفه‌ای طولانی برای خودروی مرسدس بنز در کسب نتیجه پایانی تاثیر بسیار بدی از خود بر جای گذاشت.

در ادامه ویدئوی تعویض چرخ‌های خودرو ردبول را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/ 

رکورد باورنکردنی تیم ربول در هنگام تعویض چرخ‌های خودروی فرمول ۱ +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار