فروش ۱۰۰ هزار دستگاه Honor 9X تنها در ۲ دقیقه!

گوشی هوشمند هوآوی با فروش بی‌نظیر در زمان ۲ دقیقه موفقیتی بزرگ برای شرکت هوآوی کسب کرد.

فروش ۱۰۰۰۰۰ دستگاه Honor 9X تنها در ۲ دقیقهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی هوشمند جدید شرکت هوآوی با نام Honor 9X در اولین عرضه رسمی خود، موفقیت بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی را برای شرکت هوآوی ثبت کرد. تمام ۱۰۰ هزار دستگاه تولید شده از این گوشی در فاز اول تنها در ۲ دقیقه به فروش رسید. گوشی Honor 9X مجهز به دوربین پاپ‌آپ و تراشه Kirin 810 است. هوآوی با این فروش توانست رکورد قبلی خود را که مربوط به فروش Honor 8X در شهریور سال ۹۷ بود، شکسته و فروشی دو برابر سریع‌تر را تجربه کند.


بیشتر بخوانید: دوم آگوست، تاریخ عرضه جهانی گوشی Honor 20 Pro


هوآوی تصمیم گرفته است که پرچمداران جدید خود را در دو مدل Honor 9X و Honor 9X Pro عرضه کند. اگرچه تا کنون هوآوی تنها گوشی Honor 9X را در اختیار مشتریان قرار داده است. این دو گوشی از لحاظ ویژگی‌ها و مشخصات فنی و ظاهری با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. مدل‌های مختلفی از هر دو گوشی جدید هوآوی با ظرفیت رم ۴ تا ۶ گیگابایتی موجود هستند. ولی فضای ذخیره سازی در Honor 9X برابر با ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت و در گوشی Honor 9X Pro به میزان ۸ تا ۲۵۶ گیگابایت است.

فروش ۱۰۰۰۰۰ دستگاه Honor 9X تنها در ۲ دقیقه

فروش باورنکردنی گوشی جدید هوآوی تنها در ۲ دقیقه

دوربین سلفی پاپ‌آپ در هر دو گوشی کیفیتی یکسان و به اندازه ۸ مگاپیکسل دارد. صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچ با کیفیت Full HD، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع و وجود درگاه USB-C از دیگر ویژگی‌های موجود در گوشی‌های Honor 9X و Honor 9X Pro است. علاقمندان می‌توانند مدل‌های مختلف گوشی Honor 9X را با قیمت ۲۰۵ تا ۳۵۰ دلار خریداری کنند.

فروش ۱۰۰۰۰۰ دستگاه Honor 9X تنها در ۲ دقیقه

هوآوی بر خلاف ماه‌های اخیر که با مشکلات زیادی در عرضه و فروش دستگاه‌های هوشمند خود مواجه شده بود، در هفته‌های گذشته توانسته است موفقیت‌های مناسبی در حوزه فروش به دست آورده و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند.

انتهای پیام/

قدرت‌نمایی هوآوی با فروش بیش از ۱۰۰ هزار گوشی تنها در ۲ دقیقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
احمد
۱۰:۴۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
پس چرا تو ایران عرضه نمیشه؟ کی میاد خب
Iran (Islamic Republic of)
یه بنده خدا
۰۹:۲۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
احسنت منم منتظرم تو ایران عرضه بشه برم بخرم
آخرین اخبار