معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: شیوه‌ها و روش‌های سنتی برای اصلاح مسیر نسیم شمال کارآمد نیست و برای اصلاح این جاده نیازمند راهکار‌های نوین هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در نشست شورای ترافیک استان با بیان اینکه حجم زیادی از ترافیک شهری قزوین به شکل روزانه در محور نسیم شمال گفت: با توجه به اینکه زیرسازی جاده نسیم شمال با مشکل مواجه است صرفا با روکش و روش ساده قابل ترمیم نیست و به روش‌های نوین برای بازسازی نیازمند است.

فرخزاد تاکید کرد: اصلاح کمربندی نسیم شمال زیر نظر کمیته فنی و به صورت آزمایشی تا ۱۰۰ متر از پروژه انجام شود و پیمانکار طرح با تضمین ۵ تا ۱۰ ساله شروع به اصلاح این مسیر کند.

رییس شرای ترافیک استان در ادامه به ورودی شهر آوج اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات ورودی آوج باید برای پیشگیری از سوانح برنامه ریزی کنیم تا خسارات سنگین مالی و جانی به جامعه تحمیل نشود.

فرخزاد خاطرنشان کرد: برای ساماندهی ورودی شهر آوج مشکلات اعتباری در اسرع وقت رفع می‌کنیم چرا که این مسیر یکی از محور‌های مواصلاتی مهم غرب کشور است و ساماندهی آن از خواسته‌های جدی شهروندان است.

انتهای پیام/ک

نشست شورای ترافیک استان  قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار