معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: سهل انگاری‌ها از جمله انجام نشدن برخی تعهد دستگاه‌های اجریی مانع از اجرای ساماندهی طرح امامزاده حسین (ع) شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع)، سهل انگاری و اجرایی نشدن تعهدات برخی از دستگاه‌ها را مانع اجرای این طرح دانست و گفت: متاسفانه امسال هیچ اقدامی در حوزه تملک‌های باقی مانده در این طرح صورت نگرفته است و هیچ توجیه قابل قبولی نیز در این زمینه وجود ندارد.

 فرخزاد افزود: باید واقعیت‌ها برای مردم در این زمینه شفاف‌سازی شود، چون وعده‌های داده شده به مردم تاکنون عملیاتی نشده است.

او  ادامه داد: براساس بند ۱۲۲ صورتجلسه کمیسیون طرح تفصیلی شهر قزوین در بهمن سال ۹۶، اداره کل راه و شهرسازی یک هکتار از اراضی آموزشی در پارک ارکیده را برای سهم آورده خود در این طرح برای تغییر کاربری ارائه داد.

این مسئول یادآور شد: علیرغم نیاز فراوان منطقه به فضای آموزشی مورد نیاز و محدودیت‌های موجود، اما به لحاظ ادامه روند طرح ساماندهی با تغییر کاربری این زمین موافقت شد.

به گفته او، متاسفانه اداره کل راه و شهرسازی در ادامه اقدام به واگذاری تعدادی از قطعات برای کارمندان خود و افراد حقیقی کرد که گزارش آن نیز به وزیر راه و شهرسازی و دستگاه قضا اعلام شد.

فرخزاد تاکید کرد: در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی به همراه شهرداری سهم آورده خود را برای این طرح به طور کامل تخصیص نداده‌اند و به همین لحاظ سهم آورده دستگاه‌ها در این مجموعه باید در اسرع وقت به ۶۰ و ۸۰ درصد ارتقا داده شود.

انتهای پیام/ک

جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار