مردم آمریکا: ترامپ نژادپرست است

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد بیشتر شرکت کنندگان معتقدند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور نژاد پرست است.

مردم آمریکا: ترامپ نژادپرست استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد بیشتر شرکت کنندگان معتقدند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور نژاد پرست است.

نتایج تازه‌ترین نظر سنجی دانشگاه کوینیپیاک در کنتیکت نشان می‌دهد ۵۱ درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی رئیس‌جمهور آمریکا را فردی نژاد پرست می‌دانند اگرچه ۴۵ درصد آنان نیز مخالف چنین دیدگاهی هستند.

همچنین ۴۶ درصد از شرکت کنندگان سفید پوست در این نظرسنجی ترامپ را نژاد پرست و ۵۰ درصد دیگر از آنان معتقدند وی اینگونه نیست.

از سوی دیگر، ۸۰ درصد از شرکت کنندگان سیاه پوست در این نظر سنجی ترامپ را نژاد پرست می‌دانند و ۱۱ درصد دیگر نیز مخالف نژادپرست بودن وی هستند.

۵۵ درصد از شرکت کنندگان اسپانیولی تبار در این نظر سنجی ترامپ را نژاد پرست و ۴۴ درصد بقیه وی را اینگونه نمی‌دانند.

زنان شرکت کننده در نظرسنجی بیشتر از مردان ترامپ را نژادپرست دانستند. ۵۵ درصد از مردان گفتند که ترامپ نژادپرست نیست و ۴۱ درصد آنان موافق نژاد پرست بودن دونالد ترامپ هستند.

۵۹ درصد از زنان شرکت کننده در این نظرسنجی ترامپ را نژادپرست دانستند و ۳۶ درصد آنان مخالف نژاد پرست بودن ترامپ هستند.

بیشتر شرکت کنندگان در این نظرسنجی یعنی ۶۱ درصد، مخالف استیضاح ترامپ و ۲۹ درصد موافق چنین اقدامی از سوی کنگره هستند.

دانشگاه کوینیپیاک این نظرسنجی را با مشارکت هزار و ۳۰۶ نفر از شرکت کنندگان از سراسر آمریکا بین ۲۵ تا ۲۹ ژوئیه برگزار کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در پی اشاعه دو دروغ علیه باراک اوباما درباره محل تولد و دوره تصدی وی در کاخ سفید با برگزاری سخنرانی‌های شدید اللحن علیه مهاجران و شخصیت‌های سرشناس غیرسفید پوست به نژاد پرستی متهم شده است.

رئیس‌جمهور آمریکا به خبرنگاران در کاخ سفید تاکید کرد وی فردی است که کمترین احساسات نژادپرستی را در جهان دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار