مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۸ سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۸ مرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.



کشف ۳ کیلوگرم هروئین و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در فریدونکنار


سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران  گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان فریدونکنار با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان در شهرستان فریدونکنار در یک عملیات ضربتی خودروی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر در این شهرستان متوقف کردند.

او گفت: در ادامه این عملیات، متهمان که در قالب یک باند ۲ نفره فعالیت می‌کردند نیز شدند دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۳ کیلو گرم هروئین کشف شد.

ثقفی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

حادثه رانندگی با یک کشته و یک مصدوم در میاندورورد

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در جاده روستایی تجن لته شهرستان میاندورود، بلافاصله ماموران گشت انتظامی پاسگاه گوهر باران به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه یک وانت نیسان با یک سواری سندرو و یک دستگاه تیلر کشاورزی با ۲ سرنشین مرد برخورد کرد.

سرهنگ قدمی گفت: بر اثر این حادثه یکی از سرنشینان تیلر کشاورزی به علت شدت صدمات و جراحات وارده جان باخت و سرنشین دیگر آن مجروح و به بیمارستان منتقل شد.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.