فرمانده انتظامی بابل از دستگیری یک عامل افیونی با ۶ کیلوگرم تریاک و یک سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ جعفری گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی ۶ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی بابل از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بابل، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شهروندان، خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم‌های ایمنی از بجا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشیا قیمتی در خودرو خودداری کنند و به محض مشاهده افراد مشکوک در اطراف خودرو‌ها سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/آ



دستگیری دو متخلف در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.