معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: استان در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پیشرو است.

چهارمحال و بختیاری پیشرو در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورشبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرج الله اعرابی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: استان در اجرای سند تحول بنیادین پیشرو بوده و در همین راستا تا کنون ۳۴ جلسه استانی و ۱۸۴ جلسه در سطح شهرستان‌ها تشکیل شده است.

او با ابیان اینکه یکی از اهداف اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، داشتن مدارس شاد و پویاست افزود: بر اساس سند دانش آموز در مدرسه یک فرد فعال و با نشاط بوده و خانواده‌ها نیز نقش مهمی در اجرای سیاست‌های آموزش و پرورش دارند.

اعرابی، مدرسه محوری را یکی از مؤلفه‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: در طرح مدرسه محوری نقش اصلی اجرای سیاست‌های آموزش و پرورش بر عهده مدارس بوده و حوزه ستادی به برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت‌های مدارس می‌پردازد.

او ادامه داد: چهارمحال و بختیاری جزو اولین استان‌هایست که برش استانی سند تحول بنیادین را در قالب یک تیم منسجم تخصصی تدوین و به وزارت آموزش و پرورش ارسال کرده است.

به گفته اعرابی؛ برش شهرستانی و عملیاتی سند تحول بنیادین هم تا نیمه شهریورماه امسال تدوین و به مناطق و شهرستان‌های تابعه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار