پلیس شهر نیویورک در آمریکا اعلام کرد پنجمین افسر پلیس این شهر از ماه ژوئن بر اثر خودکشی جان باخت.

مرگ پنجمین افسر پلیس نیویورک بر اثر خودکشیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز نوشت جسد یک افسر پلیس نیویورک روز شنبه در خانه اش در استتن آیلند پیدا شد. وی با شلیک گلوله به خود، خودکشی کرده بود. این پنجمین خودکشی ماموران پلیس نیویورک از ماه ژوئن تاکنون است.

مقامات پلیس نام، رتبه و میزان سابقه خدمت این مامور پلیس را اعلام نکردند، اما انجمن خیریه گروهبانان در توییتر اعلام کرد مامور خودکشی کرده یک گروهبان بود.

در این پیام توییتری آمده است: «بار دیگر خبر‌های وحشتناک. امشب اداره پلیس نیویورک یک گروهبان را به علت خودکشی از دست داد. ما از همه می‌خواهیم برای خانواده، دوستان و همکارانش دعا کنند. اداره پلیس نیویورک همچنان دوران سختی را سپری می‌کند.»

این خبر مبارزات جاری اداره پلیس نیویورک با (مشکلات) بهداشت روانی را برجسته کرد. هر سال ماموران پلیس نیویورک بیش از آنکه در حال خدمت کشته شوند، خودکشی می‌کنند. به گفته اداره پلیس نیویورک، از سال ۲۰۱۴ به طور میانگین هر سال پنج مامور این اداره خودکشی کرده اند.

جیمز پی اونیل، رئیس پلیس نیویورک در ماه ژوئن یک بحران بهداشت روانی را اعلام کرد و به ماموران پلیس گفت آن‌ها می‌توانند از کشیشان اداره پلیس نیویورک، از گروه‌های حمایتی و از خطوط تلفن و پیامک، کمک محرمانه دریافت کنند.

وی روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «درخواست کمک از دیگران اشکالی ندارد. خبر غم انگیز امروز مبنی بر اینکه یک عضو دیگر اداره پلیس نیویورک خودکشی کرده است دل هایمان را می‌فشارد و اندوهی عمیق است که همه (ساکنان) شهر نیویورک آنرا احساس می‌کنند.» اونیل در این بیانیه افزود: «به همه اعضای اداره پلیس نیویورک (اعلام می‌کنم). لطفاً این را بدانید. احساس آسیب پذیری اشکالی ندارد.»

اما رابرت جِیْ لاودِن، استاد بازنشسته عدالت جنایی و امنیت داخلی در دانشگاه جورجیَن کورت در نیوجرسی گفت افسران پلیس اغلب معتقدند که باید کمک کنند نه اینکه خودشان آنرا درخواست کنند.

وی افزود: «ماهیت شخصیت (انسان) این است که درخواست کمک نشانه ضعف و نشانه ننگ است.»

لاودن که بیش از ۲۰ سال عضو اداره پلیس نیویورک بود گفت خودکشی‌ها در نیویورک نشاندهنده خودکشی‌های پلیس در سراسر کشور در سال جاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار