مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:به منظور ارائه خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سه ماهه اول سالجاری بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع این نهاد، تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و کمک‌های مردمی هزینه شده است.

ارائه ۱۸۳ خدمت مسکن به مددجویان زنجانیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تامین مسکن مددجویان این نهاد با کمک خیران و مشارکت دستگاه‌های اجرایی اولویت امسال کمیته امداد است. وتلاش می‌کنیم با نیاز سنجی صحیح و به موقع و ارائه خدمات هدفمند زمینه ارائه خدمات مورد نیاز مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش مسکن با هم افزایی منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی فراهم شود.

وی با بیان اینکه ۱۸۳ مورد خدمت در بخش مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سه ماهه اول سال جاری ارائه شده است، افزود: خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت در این بخش در قالب ساخت، تکمیل، خرید، تعمیرات کلی و جزئی و بهسازی و مقاوم سازی مسکن و ساخت سرویس بهداشتی وتامین ودیعه مسکن در مناطق مختلف این استان بوده است که ۴ میلیاردو ۵۶۳ میلیون ریال هزینه شده است.

صفری از سرمایه گذاری بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومانی کمیته امداد استان زنجان در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد و گفت: از مجموع مبالغ هزینه شده برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان دو میلیارد و ۸۹ میلیون تومان از محل تسهیلات پرداختی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تامین شده است.

وی توجه به مناطق محروم و روستایی رااز اولویت‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در ارائه خدمات مختلف به مددجویان تحت حمایت عنوان کردوافزود: با همین نگاه از مجموع خدمات مسکن ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سه ماهه اول سال جاری ۱۶۰ مورد خدمات در مناطق محروم وروستایی این استان بوده است.
 
انتهای پیام/ن
 

ارائه خدمات مسکن به مددجویان زنجانی

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.