معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش و عملکرد خوب این نهاد گفت:شاخص‌های خدمت رسانی در کمیته امداد استان زنجان ارتقاء یافته است.

شاخص‌های خدمت رسانی در کمیته امداد استان زنجان ارتقاء یافته استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دکتر خدابخش مرادی معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان در این جلسه با ابراز خرسندی از اقدامات کمیته امداد گفت: کمیته امداد با اندیشه خوب، عالمانه و کارشناسانه حضرت امام خمینی (ره) در بدو انقلاب تاسیس و با هدف رسیدگی به امور محرومین کار خود را ادامه می‌دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر شاخص‌های خدمت رسانی به نیازمندان در استان زنجان ارتقاء پیدا کرده است، گفت: مشارکت خوب مردم در امور خیریه و نقش تیم خدمت رسان در هدایت مشارکت‌های مردمی به رفع مشکلات جامعه هدف دلایل ارتقای شاخص‌های خدمت رسانی در استان زنجان است.

دکتر مرادی بابیان اینکه حفظ عزت نفس و کرامت نیازمندان یکی از مسائل مهم در خدمت به آنان می‌باشد، افزود: مسئله اساسی برای جامعه هدف ما با توجه به سطح بالای تحصیلات در جامعه ایجاد اشتغال می‌باشد.

وی به فعالیت‌های موسسات خیریه و خدمت رسان اشره کرد و گفت: کار موسسات خیریه و خدمت رسان باید بسیار شفاف و شیشه‌ای باشد تا بتواند اعتماد اجتماعی، باور اجتماعی و سرمایه اجتماعی را حفظ کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه رویکرد استان و مجموعه نظام حمایت از اشتغال است، گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۶ واحد تولیدی در استان راه اندازی شده و تا پایان سال واحد‌های بیشتری با ظرفیت بالا افتتاح می‌شود.

وی فعالیت‌های کمیته امداد را به عنوان نقش مهمی در امنیت اجتماعی دانست و افزود: فعالیت‌های کمیته امداد از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگری می‌کند.

دکتر مرادی در پایان ضمن تقدیر از تلاش مدیر کل و مجموعه امدادگران استان از آحاد مردم برای مشارکت در برنامه‌های اجرایی این نهاد دعوت کرد.

 

انتهای پیام/ر

فعالیت‌های کمیته امداد  نقش مهمی در امنیت اجتماعی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.