همه مسئولان باید برای تامین امکانات، تجهیزات و زیرساخت های شبکه استانی دنا تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  زارعی رییس مجمع نمایندگان این استان در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای شبکه استانی دنا با اشاره به تعامل خوب نمایندگان استان با صداوسیما گفت: باید این تعامل منتهی شود به پیشبرد اهداف و خواسته های مردم از رسانه ملی و کمک به تقویت فعالیت های رسانه ای برای بهره مندی مردم و اینکه مردم در تمام نقاط استان بتوانند از رسانه ملی بهره‌مند باشند .
 
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا افزود: در این دیدار مقرر شد جلسه ای در راستای تعامل بخش های مختلف صدا و سیما با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شود و مسائل استان در حوزه زیرساخت های مربوط به رسانه بررسی و کمک هایی که باید نمایندگان در حمایت از صدا و سیمای استان برای پیشبرد اهداف این رسانه انجام دهند بحث و تبادل نظر شود.
 
زارعی با بیان اینکه شبکه استانی دنا مطمئن ترین و مهمترین مرجع برای اطلاع‌رسانی است گفت: می طلبد همه مسئولان تلاش کنند که امکانات و زیرساختهای لازم در این شبکه استانی فراهم شود تا این شبکه استانی بتواند از همه ظرفیت ها و توانمندی های خود استفاده کند.
 
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطلاع رسانی فعالیت هایی که در حوزه های عمرانی و خدماتی در استان انجام شده بسیار مهم است افزود: صدا و سیما در این زمینه اعلام آمادگی کرده که این فعالیت ها و خدمات انجام شده را به اطلاع افکار عمومی برساند و مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از ظرفیت و تعاملی که وجود دارد برای بیان فعالیت‌ها و خدمات خود استفاده کنند. 
 
وی به عملکرد مطلوب شبکه استانی دنا اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز استان با دارا بودن کارکنان توانمند در عرصه‌های مختلف از گذشته تا کنون بسیار موفق عمل کرده است و در سطح ملی در مقایسه با استان های دیگر موفقیت‌های خوبی حاصل کرده است .
 
زارعی اضافه کرد: از مدیر کل محترم این مرکز و همه برنامه سازان که تلاش میکنند تا با برنامه های خود روحیه وحدت و همدلی برای پیشبرد اهداف استان ایجاد کنند تشکر می کنم .
 
وی با بیان اینکه منابع مالی این سازمان متناسب با برنامه ها و اهداف آن نیست گفت: برنامه ها و تولیدات صدا و سیما منابع مالی زیادی را می طلبد که در شرایط حاضر تامین این منابع مقدور نمی باشد ضرورت دارد در سطح ملی، مجلس و دولت همه دست به دست هم بدهیم تا منابع مورد نیاز آن تامین شود.
 
انتهای پیام/ط
 

تاکید بر تامین امکانات شبکه دنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.