تجربه گرافیک خارق‌ العاده با نسل بعدی کنسول‌ها

استفاده از سخت افزار قدرتمند در نسل بعدی کنسول‌ها باعث ارائه گرافیکی بسیار خارق العاده در این کنسول‌ها می‌شود.

تجربه گرافیک خارق‌ العاده با نسل بعدی کنسول‌هابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی است که اخبار متعددی درباره نسل بعدی کنسول‌های دو شرکت مایکروسافت و سونی در فضای مجازی منتشر می‌شود و تقریبا اطلاعات سخت افزاری اصلی هر دو این کنسول‌ها منتشر شده است. نسل بعدی کنسول‌ها که قرار است PS5 و Xbox Scarlett نام خواهد داشت از پردازنده یکسان AMD Zen 2 CPU استفاده می‌کنند و تقریبا سخت افزار این دو کنسول شبیه به هم است. هر دو کنسول احتمالا با رم GDDR6 وارد بازار شوند، هر چند این اطلاعات هنوز توسط شرکت‌های سازنده تایید نشده است، اما احتمال استفاده از نسل ششم رم در این دو کنسول بسیار بالا است.

نسل بعدی کنسول‌ها تفاوت بسیار زیادی با نسل فعلی خواهند داشت این در حالی است که تسل فعلی با نسل قبل دارای تفاوت بسیار زیادی نبود و نمی‌توان گفت نسل فعلی کنسول‌ها، جایگزین نسل قبلی شده باشد. استفاده از SSD در هر دو کنسول نسل بعدی باعث بالا رفتن چند برابری سرعت این دو کنسول خواهد شد و یقینا گیمر هنگام استفاده از کنسول، شگفت‌زده خواهد شد. همسو چابهرا که یکی از توسعه دهندگان عناوین سطح بالا است به تازگی در مصاحبه‌ای که با یکی از وب سایت‌های محلیل بازی انجام داد، اعبام کرد: هر دو کنسول بعدی از پهنای باند بسیار بالایی برخوردار هستند که باعث می‌شود سرعت بارگزاری در این کنسول‌ها به شدت کاهش یابد.

تجربه گرافیک خارق‌ العاده با نسل بعدی کنسول‌ها

این توسعه دهنده گفت: دنیای کنونی بازی‌ها ۳ بعدی است و تقریبا تمام حجم و فشار بازی به CPU و گرافیک وارد می‌شود؛ از آنجایی که نسل بعدی کنسول‌ها دارای قدرت بسیار بالایی است، احتمالا بازی‌ها با کیفیت ۱۰۸۰ و فرکانس ۶۰ فریم بر ثانیه به کاربر ارائه خواهد شد که کیفیتی بسیار بی نظیر و خارق العاده خواهد بود، همچنین در کنسول‌ها ظاهرا از هوش مصنوعی استفاده خواهد شد که گرافیک بازی با توجه به حداکثر فرکانس قابل تحمل برای تلویزیون تغییر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: گیم پلی بسیار طولانی بازی Gears 5


این اطلاعات توسط هیچ کدام از شرکت‌های سازنده کنسول تایید نشده است و بهتر است تا زمان اعلام رسمی دو شرکت سازنده بازی صبر کرد.

انتهای پیام/

نسل بعدی کنسول‌ها گرافیکی خارق العاده را ارائه می‌دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار